"דחפה וחבטה בפעוטות": הוארך מעצר גננת מר"ג החשודה בהתעללות

ביהמ"ש האריך את מעצרה של בת 63 בארבעה ימים, אחרי שנעצרה בחשד להתעללות בפעוטות ובניסיון להסתיר ולמחוק את תיעוד מעשיה. המשטרה: "אחת העבירות החמורות שמשטרת ישראל מכירה"

זמן צפייה: 01:12

גננת בת 63 מרמת גן החשודה בתעללות בפעוטות נעצרה אתמול והיום (שני) הוארך מעצרה בארבעה ימים בבית משפט השלום בתל אביב בחשד להתעללות בחסרי ישע ושיבוש הליכי חקירה. תיעוד ההתעללות נחשף אמש בחדשות 12.

בפתח הדיון בבית המשפט, רס"ב גיא קלדרון, נציג המשטרה, אמר כי "מדובר באחת העבירות החמורות שמשטרת ישראל מכירה". על פי החשד עולה כי הגננת תקפה את הפעוטות מספר רב של פעמים, ואף ניסתה לשבש את החקירה כשלקחה את מצלמות הגן הישנות וביקשה מבעל מקצוע למחוק את הסרטונים. אך, "כוחות המשטרה תפסו מצלמות אחרות בהן נראה תיעוד של הגננת כשהיא פועלת באלימות כלפי הקורבנות", הוסיף קלדרון. בחקירתה, הגננת קשרה את עצמה להאשמות, כולל תקיפת חסרי ישע ושיבוש הליכי חקירה.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

יממה לבחירות: טראמפ וביידן מסתערים על המדינות המתנדנדות

המלונות באילת וים המלח ייפתחו בסופ"ש – ללא בדיקות מהירות

בעקבות תלונות ההורים: חובת המסכה לתלמידי א'-ב' תיבחן מחדש

הגננת החשודה בהתעללות בבית המשפט
הגננת החשודה בהתעללות בבית המשפט | צילום: חדשות 13

סנגורה של החשודה, עו"ד ישר יעקובי, ביקש לשחררה ממעצר: "עילות המעצר מאפשרות שחרור של אישה בת 63 ממעצר והיא נמצאת בטראומה קשה. השיבוש פה לא ייתכן".

תמונה מתוך אחת ממצלמות הגן
תמונה מתוך אחת ממצלמות הגן | צילום: צילום מסך

לאחר שהסרטונים הוצגו לשופטת ענת יהב, היא הורתה על הארכת מעצרה של הגננת ב-4 ימים בטענה כי קיים חשד סביר ואף מעבר לכך לביצוע העבירות. "מהסרטונים נראית החשודה דוחפת, חובטת ומסירה מדרכה פעוטות כאילו היו מטרד. בהמשך לכך נראה כי אותם תינוקות נפגעו כתוצאה מכך". בהמשך התייחסה השופטת לניסיונות השיבוש: "נראה שהחשודה פעלה להסתיר את המעשים ועניין זה צריך להתבהר עד תום".