פרסום ראשון: מדריך בבית ספר בערד הורחק בחשד שתקף שני תלמידים

תלמיד כיתה ח' בערד הגיש תלונה נגד צעיר העוסק בפעילות חינוכית בבית הספר במסגרת שירות לאומי, בטענה שהכה אותו ואת חברו בסיור לימודי. "ביקש מהם להוריד את החולצה ונתן להם אגרופים בבטן"

חצר בית הספר בו היה אירוע אלימות בין תלמידים
חצר בית הספר, ארכיון | צילום: חדשות עשר

מדריך שעוסק בפעילות חינוכית בבית ספר בערד במסגרת השירות הלאומי, הורחק מהמוסד בחשד שתקף שני תלמידים בני 13 - כך פורסם לראשונה היום (ראשון) בחדשות 13. זאת לאחר שתלמיד כיתה ח' הגיש נגדו תלונה במשטרה בטענה שהכה אותו ואת חברו בזמן סיור שנערך בעיר.

לדברי התלמיד, המדריך שמשש כמורה אחראי, אמר לחברו ולו כי הוא שתה יום קודם לכן, ושהוא מרגיש צורך לפרוק. "הוא ביקש מהם להוריד את החולצה ואז נתן להם אגרופים בבטן", סיפרה אמו של אחד הנערים. הנערים סיפרו כי אירוע דומה כבר קרה לפני כמה שבועות. לטענתם, הם דיווח על כך ליועצת, אך הנושא לא טופל.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

#לוקחים_את_ההגה_לידיים: נאבקים ביחד בקטל בכבישים

הוארך מעצרו של הפסיכולוג החשוד בעבירות מין במטופליו

משליכים כיסאות ושולחנות: קטטה המונית במסיבה בחיפה • תיעוד

כיתה ריקה בבית ספר
כיתה ריקה בבית ספר | צילום: Shutterstock

לפני כשלושה שבועות, הוגשה תלונה בגין אלימות כלפי תלמיד נגד ח"כית לשעבר. על פי התלונה, מורות בית הספר ונהג האוטובוס שהסיע את התלמידים ראו את חברת הכנסת לשעבר מטיחה את ראשו של התלמיד בגדר וכתוצאה מכך גרמה לו לזעזוע מוח ונזק נפשי, מאחר והוא מסרב ללכת לבית הספר.

אב הילד סיפר כי "הגענו לבית חולים בעקבות זעזוע מוח וחבלות, הילד שלי מפחד ללכת לבית הספר כי הוא חושש שהיא תגיע לשם. הנזק הנפשי לא פחות גדול מהנזק הפיזי שמלווה אותו מאז".

על פי נבחרת הציבור לשעבר, היא זו שהותקפה על ידי בן השש, וניסתה להגן על עצמה ועל בנותיה. גורמים מטעמה מסרו כי כמה ימים לפני כן הורי הילד שלחו מכתב מעורך דין בדרישה לתשלום של מאות אלפי שקלים תמורת השתקת האירוע. "המשמעות היא שמדובר באירוע סחיטה של דמות ציבורית", אמרו.

"לצערה הרב היא אינה יכולה להגיב באופן מפורט להאשמות המופרכות שכן הנושא נמצא בחקירה משטרתית", אמרו. "מכל מקום הח"כית לשעבר מציינת שהמציאות שונה לחלוטין מזו המוצגת, כשבפועל מי שהותקפה הייתה היא כשהיא מנסה להגן על עצמה ועל בנותיה מתלמיד תוקף, שמפאת צנעת הפרט אנו נמנעים מלהרחיב את הדיבור לגביו".