הח"כית לשעבר שנטען כי תקפה ילד: הותקפתי וניסיתי להגן על עצמי

חברת הכנסת לשעבר, שע"פ החשד הכתה תלמיד כיתה א' בעת ששימשה כהורה מלווה בטיול בי"ס, הכחישה את החשדות נגדה. המשטרה תזמן אותה לחקירה בימים הקרובים

תלמידים בכיתה בבית הספר
תלמידים בכיתה בבית הספר | צילום: חדשות 13

הח"כית לשעבר שנגדה הוגשה בסוף השבוע תלונה בגין אלימות כלפי תלמיד, טוענת כי היא זו שהותקפה על ידי בן השש, וניסתה להגן על עצמה ועל בנותיה. גורמים מטעמה של המחוקקת לשעבר מסרו כי לפני כמה ימים הורי הילד שלחו מכתב מעורך דין בדרישה לתשלום של מאות אלפי שקלים תמורת השתקת האירוע. "המשמעות היא שמדובר באירוע סחיטה של דמות ציבורית", אמרו.

"לצערה הרב היא אינה יכולה להגיב באופן מפורט להאשמות המופרכות שכן הנושא נמצא בחקירה משטרתית", אמרו. "מכל מקום הח"כית לשעבר מציינת שהמציאות שונה לחלוטין מזו המוצגת, כשבפועל מי שהותקפה הייתה היא כשהיא מנסה להגן על עצמה ועל בנותיה מתלמיד תוקף, שמפאת צנעת הפרט אנו נמנעים מלהרחיב את הדיבור לגביו".

בתוך כך, המשטרה החליטה לזמן בימים הקרובים את חברת הכנסת לשעבר למתן עדות, לקראת החלטה אם לחקור אותה באזהרה.

עוד בחדשות 13:

"חשוב לי לשנות": עינת קליש רותם מסכמת שנה כראש עיריית חיפה

"בלי בלמים, על 140": השיחה עם המוקד שמנעה תאונה • תיעוד

דרעי נגד ליברמן: "בניגוד אליך אנחנו עקביים – די עם השקרים"

כיתה - ארכיון
כיתה - ארכיון | צילום: Getty Images

במהלך סוף השבוע, כאמור, הוגשה תלונה במשטרה במרחב יפתח נגד חברת כנסת לשעבר, אשר שימשה כהורה מלווה בפעילות תרבותית מטעם בית ספר ועל פי החשד תקפה ילד בכיתה א'.

בתום הפעילות, על פי התלונה, מורות בית הספר ונהג האוטובוס שהסיע את התלמידים, ראו את חברת הכנסת לשעבר מטיחה את ראשו של התלמיד בגדר וכתוצאה מכך גרמה לו לזעזוע מוח ונזק נפשי, מאחר והוא מסרב ללכת לבית הספר. בעקבות האירוע, ההורים הגישו תלונה במשטרה.

אב הילד סיפר אתמול (שבת) כי "הגענו לבית חולים בעקבות זעזוע מוח וחבלות, הילד שלי מפחד ללכת לבית הספר כי הוא חושש שהיא תגיע לשם. הנזק הנפשי לא פחות גדול מהנזק הפיזי שמלווה אותו מאז".