משליכים כיסאות ושולחנות: קטטה המונית במסיבה בחיפה • תיעוד

כעשרים צעירים היו מעורבים בקטטה מחוץ למועדון לילה בעיר התחתית. בסרטון ניתן לראות אותם זורקים זה על זה ריהוט חצר ומכים אחד את השני. באירוע לא היו נפגעים – הבעלים זומן לשימוע

זמן צפייה: 02:22

כעשרים גברים היו מעורבים בקטטה מחוץ למועדון לילה בעיר התחתית בחיפה, אתמול (שבת) לפנות בוקר. בתיעוד ניתן לראות את הצעירים משליכים זה על זה כיסאות ושולחנות מבית העסק, מכים אחד את השני, ובהמשך נראה אחד מהם מרים על כתפו צעיר אחר – נושא אותו כמה מטרים, ומנסה להטיל אותו לרצפה - עד שחבריו ניגשו לעזרתו.

באירוע לא היו פצועים או עצורים, אך בעל העסק זומן לשימוע בנוגע להליך הרישוי של המקום.

תיעוד קטטה במועדון לילה בעיר התחתית בחיפה
תיעוד קטטה במועדון לילה בעיר התחתית בחיפה | צילום: חדשות 13

בשבוע שעבר נעצרו ארבעה אנשים בחשד למעורבות בקטטה ביישוב חורה שבנגב, אחד מהם נער בן 16, על ידי שוטרים שהעבירו הרצאה נגד אלימות בבית ספר סמוך. השוטרים הגיעו לבית הספר כדי להעביר לתלמידים הרצאה נגד אלימות, אך הפסיקו אותה לאחר ששמעו קולות ירי בקרבת מקום כדי לטפל במקרה.

השוטרים יצאו מבית הספר והבחינו בקטטה בין שתי משפחות המתגוררות בסמוך. הם פתחו במרדף רגלי אחרי החשודים במעורבות בקטטה, בסיומו נעצרו נער בן 16 ושלושה בגירים נוספים. כמו כן, השוטרים מצאו בזירה כמה אמצעי לחימה שהוחזקו באופן לא חוקי. חקירת המקרה נמשכת.

ניידת משטרה
ניידת משטרה

לפני כחודש וחצי פרצה תגרה אלימה במהלך משחק כדורסל בין אוהדי הקבוצות הפועל באר שבע והפועל חולון, במסגרת שמינית גמר גביע המדינה, שהתרחש בבירת הנגב. במהלך הקטטה, שפרצה לאחר חילופי דברים בין מחנות האוהדים, עשרות תומכי הקבוצה המקומית עברו ליציע של האורחים והתעמתו איתם. היום נעצרו ארבעה תושבי באר שבע בחשד למעורבות באירוע.

גיל כהן, אוהד הפועל חולון, שהיה נוכח במשחק, סיפר לתוכנית "החדשות" עם יעקב אילון על התקרית המכוערת, מנקודת מבטו. לטענת כהן "אוהדי באר שבע, במהלך המחצית, פרצו את המחיצה שבין מחנות האוהדים, החלו לזרוק חפצים על אוהדי חולון ופגעו עם בקבוק בראש של אישה מבוגרת, שבאה עם ילדים קטנים".