שהכוח יהיה איתנו: הסרט התשיעי של מלחמת הכוכבים עלה לאקרנים

האן סולו והנסיכה ליאה כבר לא יכולים לחכות: אחרי שנים של ציפייה, "עלייתו של סקייווקר" עלה סוף סוף לאקרנים. המעריצים האדוקים מוכנים להישבע: "זהו אחד הסרטים הטובים ביותר אי פעם"

זמן צפייה: 02:38

אחרי שנים של ציפייה, ו-42 שנה מאז שהאן סולו והנסיכה ליאה פרצו לחיינו על המסך הגדול - הערב (רביעי) זה סוף סוף קרה: "עלייתו של סקייווקר" עלה לאקרנים בהשקעה של מאות מיליוני דולרים - לא כולל יחסי הציבור המשומנים במיוחד. זהו גם הסרט התשיעי והאחרון, לעת עתה, בסדרת מלחמת הכוכבים.

"עלייתו של סקייווקר" הוא המשך ישיר לעלילת הסרט הקודם בסדרה, "אחרוני הג'דיי", שיצא לפני כשנתיים. דייזי ריילי אשר שבה לגלם את ריי, הדמות הראשית בסרט, הודתה כי התחושות היו מעט מעורבות. "לא היה יום בו חשבתי 'זו רק סצנה קלה'", אמרה. "אפילו הסצנות הקלילות היו מאוד מוזרות". היא תיאבק ביריבה המר קיילו ריין, אותו מגלם אדם דרייבר.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בנט ביקר בתרגיל המדמה לחימה בצפון: "מגבירים לחץ על איראן"

בית הנבחרים מכריע בהדחתו של הנשיא טראמפ • שידור חי מהקונגרס

"עיכוב הישראלים במוסקבה – מסר לקראת הגעת המשלחת הרוסית מחר"

מלחמת הכוכבים-עלייתו של סקייווקר
מלחמת הכוכבים-עלייתו של סקייווקר | צילום: חדשות 13

הכותב, המפיק והבמאי שמנסה, זו הפעם השנייה, להיכנס לנעליו הגדולות של ג'ורג' לוקאס - הוא ג'יי ג'יי אברהמס. "אנו חיים בתקופה משוגעת", טען אברהמס, "ומלחמת הכוכבים עבורי הוא סרט על תקווה וקהילה, על האנדרדוג".

המעריצים והמעריצות ברחבי העולם כוססים בימים אלה את ציפורניהם עד שיוכלו לדעת מה קורה בחלק השלישי של הטרילוגיה השלישית - וכיצד הוא מסתיים. מי שכבר זכה לצפות בסרט בהקרנה המיוחדת הגדיר אותו כ"אחד הטובים ביותר אי פעם".

אבל עם הכנסות של יותר מתשעה מיליארד דולר משמונת הסרטים הראשונים, סביר להניח שמה שנגמר עכשיו הוא הסאגה של משפחת סקייווקר ושהעולם של מלחמת הכוכבים כולה, טרם אמר את המילה האחרונה. ושהכוח יהיה איתנו.

מלחמת הכוכבים-עלייתו של סקייווקר
מלחמת הכוכבים-עלייתו של סקייווקר | צילום: חדשות 13