בנט ביקר בתרגיל המדמה לחימה בצפון: "מגבירים לחץ על איראן"

שר הביטחון והרמטכ"ל ביקרו בתרגיל הצה"לי המדמה לחימה בשטח מורכב וצפוף, בשילוב יכולות מודיעיניות. השר אמר: "ככל שאיראן תנסה להתבסס על אדמת סוריה - היא תשקע בחולותיה"

זמן צפייה: 00:48

שר הביטחון, נפתלי בנט, והרמטכ"ל אביב כוכבי הגיעו היום (רביעי) לתרגיל של חטיבת השריון 188 בפיקוד הצפון, אשר דימה לחימה בגבול הצפוני. השר בנט אמר: "ככל שאיראן תנסה להתבסס על אדמת סוריה - היא תשקע בחולות סוריה. אנחנו מגבירים את הלחץ. לאיראן אין מה לחפש על אדמת סוריה".

"יש לנו חיילים ומפקדים, ובראשם הרמטכ"ל, שיודעים את העבודה ויודעים להגן על הצפון. המולות באיראן יושבים ושולחים אלינו את זרועות התמנון שלהם כדי להקשות ולייצר טרור על אזרחי ישראל. נמשיך לשמור על גבולות המדינה", הוסיף.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

נחשפה תשתית טרור בשטחים – שכמה מחבריה ביצעו את הפיגוע בדולב

מחבל חמוש התקרב לגדר הרצועה – כלי טיס ביצע לעברו ירי • תיעוד

דיווח: חמאס מתכנן פיגועים בישראל מאדמת טורקיה – אנקרה מתעלמת

שר הביטחון, נפתלי בנט, והרמטכ״ל רא״ל אביב כוכבי, בתרגיל מבצעי ברמת הגולן
שר הביטחון, נפתלי בנט, והרמטכ״ל רא״ל אביב כוכבי, בתרגיל מבצעי ברמת הגולן | צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

נוסף לכך, בנט התייחס לחשיפת רשת הטרור ביהודה ושומרון, שהותרה לפרסום מוקדם יותר היום: "כוחות הביטחון והשב"כ חשפו רשת מחבלים ענפה של החזית העממית ביו"ש, אותה רשת שבין השאר אחראית לרצח רינה שנרב".

"רינה - בסוף הגענו למחבלים", אמר שר הביטחון. "אנחנו נמשיך לרדוף אחרי כל מחבל ומחבל לפני שהוא פוגע בנו".

[brightcove_iframe video_id='news-politics-security-20191218-1747' autoplay='0' credit='טל עוז / משרד הביטחון' desc='שר הביטחון נפתלי בנט' kid='1_moo1n0qu' duration='23'']

בנט וכוכבי הגיעו לתרגיל של חטיבת השריון יחד עם מפקד פיקוד צפון, אלוף אמיר ברעם, מפקד עוצבת געש, תא"ל אבי גיל, ומפקד חטיבה 188 אל"מ ניר רוזנברג.

התרגיל, כאמור, דימה לחימה במוותה צפוני בשילוב כוחות שיריון, חיל רגלים, הנדסה קרבית, חיל האוויר ועוד. הלוחמים תרגלו לחימה בשטח מורכב, צפוף וסבוך, בשילוב יכולות מודיעיניות והתקפיות מתקדמות.