השבוע: משרון איילון ועד שי חי – סיכום 20 שנות ריאליטי בישראל

תוכניות המציאות כיום משפיעות גם על מי שלא צופה בהן, והדור הצעיר אינו מסוגל לדמיין את חייו בלעדיהן. "בטח זה היה משעמם, לראות רק אנשים שמשחקים דמות" • "עידן הריאליטי", א'-ד' במהדורה

זמן צפייה: 02:31

תוכניות הריאליטי אומנם הגיעו לישראל באיחור של עשור, אבל נראה שכיום איש אינו יכול לדמיין את חייו בלעדיהן. התהודה שלהן כה גדולה, כך שהיא משפיעה גם על חיי האנשים שאינם נוהגים לצפות בתוכניות המציאות. השבוע, תשודר במהדורה המרכזית סדרת כתבות שמסכמות את 20 שנות תוכניות הריאליטי בישראל.

בין היתר, יתראיינו לסדרה שרון איילון ורודריגו גונזלס, שהגיחו לחיינו באחת מתוכנית הריאליטי הראשונות בישראל, "קחי אותי שרון". נוסף על כך, נפגוש את פליטי הריאליטי של ימינו, כאלה שמתחרטים על היום שהחליטו להשתתף בתוכנית המציאות, ואלה שעשו ממנה קריירה.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

ראשת עיריית בית שמש: "אנחנו יותר ליברלים מתל אביב"

ברק: "בוחן איך לנתק קשר עם החברה שקשורה למיליארדר אפשטיין"
נתניהו נזף בשר פרץ: "דבריו על טיפולי ההמרה אינם מקובלים"
שי חי, השתתף באח הגדול
שי חי, השתתף באח הגדול | צילום: החדשות 13

כיום, כך נראה, הרצון להגיע לתוכניות הללו כדי להצליח ולהתפרסם כה גדול, עד שישנם אפילו קורסים שמהווים הכנה לכך. שי חי, כוכב האח הגדול, מעביר לאחרונה קורס מסוג זה, שבו הוא טוען כי כל אדם יכול להצליח בתוכניות הריאליטי. רוני עובדיה, נערה שהגיעה לקורס, גדלה לעולם שבו תוכניות הריאליטי הן חלק ממנו, ולמעשה אינה מכירה מציאות אחרת. כעת, היא מנסה לחשוב כיצד היה נראה העולם ללא הז'אנר: "אני יכולה לדמיין שזה יהיה קצת יותר משעמם, כל הזמן לראות אנשים שמשחקים רק דמות ולא את מי שהם באמת", סיפרה לחדשות 13.

סדרת הכתבות "עידן הריאליטי" תשודר השבוע במהדורה המרכזית