מדונה תבצע סינגל חדש בהשמעת בכורה בגמר האירוויזיון

לצד השיר החדש, "Future", אותו תבצע כוכבת הפופ יחד עם הראפר האמריקני קוואבו ומקהלה של 35 איש, תשיר בהופעתה הראשונה על במת האירוויזיון גם את הלהיט הוותיק "Like a Prayer"

זמן צפייה: 03:00

כוכבת הפופ הבין-לאומית מדונה תבצע שני שירים בגמר אירוויזיון 2019 בתל אביב ביום שבת - כך פורסם אמש (חמישי). הזמרת תבצע את הלהיט "like a prayer" משנת 1989, וסינגל חדש, "Future", אותם תבצע יחד עם הראפר האמריקני קוואבו. קהל הצופים בערב הגמר יהיה הראשון לשמוע את השיר "Future" מתוך האלבום החדש 'Madame X', שייצא לאור ב-14 ביוני.

30 שנים חלפו מאז שוחרר אלבומה המצליח של מדונה "Like a Prayer", ואת שיר הנושא מתוכו כוכבת הפופ תבצע בליווי מקהלה המונה 35 איש. זו תהיה הפעם הראשונה שמדונה תכבד את במת האירוויזיון בנוכחותה, וזו תהיה גם הופעתה השלישית במספר כאן בארץ.

מדונה בהופעה
מדונה בהופעה | צילום: רויטרס

לכתבות נוספות בנושא:

"הפתעות מיוחדות למעריצים": מדונה צייצה וידאו מהחזרות • צפו

"התרגשות מטורפת": מדונה נחתה בישראל לקראת הופעתה באירוויזיון

מדונה: "לא אפסיק להופיע בגלל אג'נדה פוליטית של מישהו אחר"

לפני שלושה ימים נחתה כוכבת הפופ בישראל, זאת בצל ביקורת מצד ארגון ה-BDS, אשר קרא למדונה להחרים את האירוע. כשהחליטה באופן סופי להופיע בארץ, אמרה: "אף פעם לא אפסיק ליצור ולהופיע על מנת להתאים לאג'נדה פוליטית של מישהו אחר".

הגעתה של מדונה הוטלה בספק בשל קשיי מימון של התאגיד וחוסר תמיכת הממשלה, אך הגעתה הפכה רשמית כשהמיליארדר היהודי-קנדי סילבן אדמס הודיע כי יממן את הופעתה ושהותה בישראל, בסכום של 1.3 מיליון דולר.

מדונה בהכנות במתחם אקספו לקראת ההופעה בגמר האירווזיון בשבת
מדונה בהכנות במתחם אקספו לקראת ההופעה בגמר האירווזיון בשבת | צילום: מדונה,