"הפתעות מיוחדות למעריצים": מדונה צייצה וידאו מהחזרות • צפו

כוכבת הפופ שנחתה אתמול בישראל לרגל אירוויזיון 2019, שמתקיים בתל אביב, פרסמה בחשבון הטוויטר שלה סרטון לקראת ההופעה שלה בגמר התחרות ביום שבת

כוכבת הפופ מדונה פרסמה היום (רביעי) סרטון בחשבון הטוויטר שלה מתוך החזרות לרגל תחרות האירוויזיון שנערכת בתל אביב, ובו כתבה "מכינה משהו מיוחד עבור המעריצים". מדונה נחתה אתמול בישראל, והיא תופיע בגמר התחרות שתתקיים ביום שבת הקרוב.

בתוך כך, איגוד השידור האירופי הכריז כעת בתל אביב על קיום תחרות אירוויזיון באמריקה. התחרות תקרא American Song Contest, וייערך ככל הנראה לראשונה בשנת 2021.

לכתבות נוספות בנושא >> 

"התרגשות מטורפת": מדונה נחתה בישראל לקראת הופעתה באירוויזיון

מדונה: "לא אפסיק להופיע בגלל אג'נדה פוליטית של מישהו אחר"

חצי הגמר הראשון מאחורינו: הזוכים, המפסידים וכל העדכונים

כאמור, מלכת הפופ נחתה אמש בישראל. אמנם היא טרם חתמה על החוזה שלה עם האיגוד האירופי, אך הפקת התחרות כבר הודיעה כי מדונה תבצע במהלך הגמר שלושה שירים, ולא שניים כפי שפורסם עד כה. מטוס המטען של הזמרת נחת מוקדם יותר, והוא כלל ציוד במשקל 30 טונות, כאשר בין היתר יש בו אביזרי תאורה, ציוד סאונד, גרם של 70 מדרגות ומעלית מיוחדת שתשולב בבמה.

מדונה יורדת מהמטוס מיד לאחר הנחיתה בישראל
מדונה יורדת מהמטוס מיד לאחר הנחיתה בישראל | צילום: החדשות 13

מוקדם יותר אתמול, התייחסה כוכבת הפופ להגעתה לישראל, בצל קריאות של תנועת ה-BDS וארגוני פרו-פלסטיניים להחרים את האירוע, ואמרה כי "אף פעם לא אפסיק ליצור ולהופיע על מנת להתאים לאג'נדה פוליטית של מישהו אחר. צריך לשבור את מעגל ההרס, האלימות תורמת למי שמרוויח מהסכסוך".

בריאיון לסוכנות הידיעות רויטרס הוסיפה הכוכבת: "ליבי נשבר בכל פעם שאני שומעת על מותם של חפים מפשע באזור. האלימות באזור נמשכת הרבה פעמים על מנת להתאים למטרות הפוליטיות של מי שמרוויח מהסכסוך עתיק היומין הזה. אני מקווה ומתפללת שנצליח לפרוץ את מעגל ההרס הזה ונסלול דרך חדשה לקראת שלום".

אתמול נערך חצי הגמר הראשון של התחרות. המדינות שהעפילו לגמר התחרות הן יוון, סרביה, בלארוס, קפריסין, אסטוניה, אוסטרליה, איסלנד, סן מרינו, סלובניה וצ'כיה. המדינות מונטנגרו, פינלנד, פולין, הונגריה, בלגיה, גיאורגיה ופורטוגל לא הצליחו לצלוח את שלב חצי הגמר, ולא ישתתפו בגמר, שייערך בשבת בגני התערוכה שבתל אביב.