"התרגשות מטורפת": מדונה נחתה בישראל לקראת הופעתה באירוויזיון

למרות שמלכת הפופ עדיין לא סגרה את החוזה, הפקת התחרות הודיעה כי הזמרת האמריקנית תבצע שלושה שירים בגמר. המעריצים הישראלים לא מסתירים את ההתלהבות: "זה הדבר היחידי שמעניין אותנו כרגע"

זמן צפייה: 00:27

מלכת הפופ בישראל: הזמרת האמריקנית מדונה נחתה אמש (שלישי) בישראל לקראת הופעתה בגמר האירוויזיון בשבת. מדונה טרם חתמה על החוזה שלה האיגוד האירופי, אך הפקת התחרות כבר הודיעה כי הזמרת תבצע במהלך הגמר שלושה שירים, ולא שניים כפי שפורסם עד כה.

מטוס המטען של הזמרת כבר נחת מוקדם יותר בישראל, והוא כלל ציוד במשקל 30 טונות, כאשר בין היתר יש בו אביזרי תאורה, ציוד סאונד, גרם של 70 מדרגות ומעלית מיוחדת שתשולב בבמה.

לעוד כתבות בנושא:

אירוויזיון 2019 יצא לדרך: עדכונים חיים מחצי הגמר הראשון

רה"מ על חילול השבת באירוויזיון: "רוב המשתתפים אינם יהודים"

ים המלח, תאונה וחזרות לחצי הגמר: היום השני לשבוע האירוויזיון

מדונה יורדת מהמטוס מיד לאחר הנחיתה בישראל
מדונה יורדת מהמטוס מיד לאחר הנחיתה בישראל | צילום: החדשות 13

המעריצים הישראלים לא הסתירו את התרגשותם מהגעתה של מדונה. "האירוויזיון זה נחמד, זו חגיגה מהממת, אבל מדונה מכניסה המון יוקרה" אמר לחדשות 13 מושיקו משה. "בעידן שאמנים מבטלים הגעתם לכאן וכולם נהנים לצאת נגד ישראל, באה הזמרת הכי גדולה בעולם למופע המוזיקה הכי גדול בעולם ומרימה את ישראל - ואנחנו מרימים איתה".

מדונה
מדונה | צילום: getty images

מוקדם יותר אתמול, התייחסה כוכבת הפופ להגעתה לישראל, בצל קריאות של תנועת ה-BDS וארגוני פרו-פלסטיניים להחרים את האירוע, ואמרה כי "אף פעם לא אפסיק ליצור ולהופיע על מנת להתאים לאג'נדה פוליטית של מישהו אחר. צריך לשבור את מעגל ההרס, האלימות תורמת למי שמרוויח מהסכסוך".

מדונה במחווה לארית'ה
מדונה במחווה לארית'ה | צילום: רויטרס

בריאיון לסוכנות הידיעות רויטרס הוסיפה הכוכבת: "ליבי נשבר בכל פעם שאני שומעת על מותם של חפים מפשע באזור. האלימות באזור נמשכת הרבה פעמים על מנת להתאים למטרות הפוליטיות של מי שמרוויח מהסכסוך עתיק היומין הזה. אני מקווה ומתפללת שנצליח לפרוץ את מעגל ההרס הזה ונסלול דרך חדשה לקראת שלום".

קרן Ray of Light, שמדונה עומדת בראשה פועלת לקידום צדק חברתי והעצמה של נשים ברחבי העולם, תומכת בכמה פרויקטים פלסטיניים, בהם תמיכה במשכורות עבור מורים ומורות ברצועת עזה דרך אונר"א והענקת מיקרו-הלוואות לחקלאיות פלסטיניות דרך איגוד הסחר ההוגן הפלסטיני. עוד תומכת הקרן ב-APN, ארגון אחות של "שלום עכשיו" המקדם פתרון דיפולומטי לסכסוך היהודי-פלסטיני.