מדונה: "לא אפסיק להופיע בגלל אג'נדה פוליטית של מישהו אחר"

כוכבת הפופ הבין-לאומית שתופיע בגמר האירוויזיון בישראל אמרה לרויטרס: "ליבי נשבר כשאני שומעת על מתים חפים מפשע באזור; מקווה לראות דרך נסללת לעבר שלום במזרח התיכון"

זמן צפייה: 00:49

"אף פעם לא אפסיק ליצור ולהופיע על מנת להתאים לאג'נדה פוליטית של מישהו אחר. צריך לשבור את מעגל ההרס, האלימות תורמת למי שמרוויח מהסכסוך", אמרה כוכבת הפופ מדונה היום (שלישי) בהתייחס להחלטה להופיע באירוויזיון בישראל.

בריאיון לסוכנות הידיעות רויטרס אמרה הכוכבת: "ליבי נשבר בכל פעם שאני שומעת על מותם של חפים מפשע באזור. האלימות באזור נמשכת הרבה פעמים על מנת להתאים למטרות הפוליטיות של מי שמרוויח מהסכסוך עתיק היומין הזה. אני מקווה ומתפללת שנצליח לפרוץ את מעגל ההרס הזה ונסלול דרך חדשה לקראת שלום". עוד התייחסה הזמרת לקריאות להחרים את האירוע מצד תנועת ה-BDS וארגוני פרו-פלסטיניים: "אף פעם לא אפסיק ליצור את המוזיקה שלי כדי להתאים למטרות פוליטיות של מישהו אחר".

מדונה
מדונה | צילום: getty images

לכתבות נוספות בנושא:

ים המלח, תאונה וחזרות לחצי הגמר: היום השני לשבוע האירוויזיון

מווטרלו ועד הללויה: מה הופך שיר אירוויזיון לקלאסיקה?

נטע ברזילי מסכמת שנה לזכייתה: "מכירה תודה על כל שנייה"

מדונה תופיע בגמר האירוויזיון ביום שבת עם שני שירים. אחד מהם יהיה שיר מאלבומה החדש, מאדאם אקס, שייצא ביוני הקרוב. היא הופיעה בעבר בישראל ב-2009 וכן ב-2012, במסגרת סיבוב ההופעות הבין-לאומי שלה.

מדונה
מדונה | צילום: יח"צ

קרן Ray of Light, שמדונה עומדת בראשה פועלת לקידום צדק חברתי והעצמה של נשים ברחבי העולם, תומכת בכמה פרויקטים פלסטיניים, בהם תמיכה במשכורות עבור מורים ומורות ברצועת עזה דרך אונר"א והענקת מיקרו-הלוואות לחקלאיות פלסטיניות דרך איגוד הסחר ההוגן הפלסטיני. עוד תומכת הקרן ב-APN, ארגון אחות של "שלום עכשיו" המקדם פתרון דיפולומטי לסכסוך היהודי-פלסטיני.