אליעד נחום מסכם שנה - וכובש את המקום הראשון ברשימת ההשמעות

"מסע" של הזמר הנערץ הוא השיר שהושמע הכי הרבה ברדיו במהלך 2019. בריאיון לחדשות 13 סיפר: "זו הרגשה מדהימה. החגיגה היא כפולה כי השיר זכה לפני כמה חודשים גם בתואר שיר השנה"

זמן צפייה: 02:00

הזמר אליעד נחום פרץ לפני כחמש שנים עם השיר "מתוק כשמר לי" ומאז נכנס לרשימת האומנים הגדולים בישראל והחל למלא אולמות בהופעותיו. גם השבוע, במהלך חג החנוכה, הוא ידלג מהופעה להופעה במקומות שונים בארץ.

לאחרונה כבש אליעד פסגה נוספת בקריירה המוזיקלית שלו כששירו "מסע", שהפיק ג'ורדי, הגיע לראש רשימות ההשמעה ברדיו לשנת 2019, על פי נתוני אקו"ם. "זו הרגשה מדהימה", אמר לחדשות 13. "החגיגה היא כפולה כי גם להיות שיר השנה וגם השיר הכי מושמע, זה לא מובן מאליו".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

המוזיקה, הקהל, האבהות הטרייה ו"פאודה": עידן עמדי פותח את הלב

אחרי כל השנים: עומר אדם ומנהלו מפרקים את החבילה

"אני הולך ומתבגר": שלומי קוריאט על השנה העמוסה בחייו

אליעד נחום מתוך הקליפ ''מסע''
אליעד נחום מתוך הקליפ ''מסע'' | צילום: באדיבות אור מרמלשטיין

אליעד סיפר כי השיר מתאר את המסע שלו ואת המקום השלם שאליו הוא מרגיש שהגיע: "חיפשתי את עצמי והייתי עסוק בעבודה, ופתאום למצוא עבודה וככה לבוא אליה ממקום יותר רגוע, גם ביני לבין עצמי, וגם יותר מוכן – השיר הוא על זה".

אליעד, שזכור כמי ששיחק בילדותו בסדרה "שמש", שובץ בין 20 הזמרים המושמעים ביותר השנה. במקום הראשון מוצב אייל גולן ואחריו עומר אדם. "אני מרגיש שהקהל שלי נותן לי את הפריווילגיה לקחת הפסקה, למצוא את האומנות שלי, ולחזור", סיכם.