אחרי כל השנים: עומר אדם ומנהלו מפרקים את החבילה

אסף אטדגי לקח חסות על נער צעיר שהעיפו מתוכנית ריאליטי בשל גילו - ולימים הפך לאחד הזמרים המצליחים בארץ. מהימים הראשונים דרך מנורה, קיסריה ופארק הירקון, כעת - הם הולכים איש לדרכו

זמן צפייה: 13:17

אסף אטדגי ועומר אדם היו הזוג הצמוד ביותר בתעשיית המוזיקה הישראלית. במשך עשר שנים הם צעדו יחד, התפתחו והתבגרו יחד – מקצועית ואישית. מהימים הראשונים, ועד מנורה, קיסריה ופארק הירקון – מול עשרות אלפי מעריצים. אז מה גרם לזוג הזה להיפרד? הכל התחיל בעונה השביעית של כוכב נולד, ברגע שבו עומר אדם סלסל את נשמתה של מרגול. אדם נאלץ לעזוב את התוכנית אחרי שהתגלה כי שיקר בנוגע לגילו, ומרגול ואטדגי ייצגו אותו יחד בתחילת הדרך. מהר מאוד הגיע הכסף הגדול, ומיד אחריו גם המחלוקות הגדולות. הפרשה הזאת נגמרה בעיסקת טיעון – מרגול הודתה בסחיטה באיומים של אטגדי, ונגזרו עליה עבודות שירות.

עוד באותה השנה אדם, עוד לא בן 18, הופך לזמר הצעיר ביותר שמופיע בקיסריה. ברקע כל הזמן נמצא אטדגי, מחזק, תומך, דוחף. לאורך עשר השנים הללו הם היו בלתי נפרדים - עומר על הבמה, אטדגי מאחורי הקלעים. הם היו אחד בעבור השני ברגעים הכי גדולים, אדם אפילו ליווה את אטדגי החופה. זו הייתה ממערכות היחסים היותר מוצלחות וארוכות בין אמן לבין אמרגן. "זו הייתה מערכת יחסים של אהבה מאוד גדולה, של קרבה מאוד גדולה, היו הרבה מאוד דברים שחיברו ביניהם", סיפר שי כרם, המנהל האישי של דנה אינטרנשיונל.

עומר אדם ואסף אטדגי | צילום: חדשות 13

לאורך העשור האחרון ההצלחה שהמשיכה לקרום עור וגידים והקפיצה את אדם לגבהים יוצאי דופן שהפכו אותו לאחד האומנים המצליחים ביותר בישראל. אבל בחודשים האחרונים משהו השתנה – משהו שהוביל לאחת הפרידות המקצועיות הגדולות ביותר בישראל. זו ממש לא הפעם הראשונה שבה אמן מצליח והאמרגן שלו נפרדים – תעשיית הבידור ידעה לא מעט פרידות שכאלה בעבר. ואולי הסיבה לפרידה המתוקשרת הזאת דווקא קשורה לייצוג של אטדגי אומנים אחרים? בימים אלה הוא מייצג את דניאל ג'מאל שהגיע לגמר של דה ווייס, וגם את נדב גדג' שפגש אותו בתור שופט בכוכב הבא והגיע עד לאירוויזיון. "הסיכוי שזה יהיה עומר אדם הבא, זה קשה. עומר אדם אין לך הרבה", ציין ערן ערן סויסה, כתב הבידור של ישראל היום.

גם אבא של עומר, יניב אדם, היה נוכח לאורך כל הדרך, מעין מנהל שמפקח מלמעלה על כל הפעילות. ואולי בניסיון לשדר עסקים כרדיל, יומיים אחרי הפרסומים על הפרידה הודיע עומר באינסטגרם על סיבוב הופעות בקנדה ובארה"ב. האם הקריירה המפוארת שלו תושפיע מהשינוי? האם אטדגי יצליח לייצר עוד כוכב בממדים שכאלה? השורה התחתונה היא - ששניהם יוצאים לדרך לא מוכרת, כל אחד בנפרד.