המוזיקה, הקהל, האבהות הטרייה ו"פאודה": עידן עמדי פותח את הלב

בין הקלטת האלבום החדש לטיפול בתינוקת שרק נולדה, ובמקביל לצילומי הסדרה ולהופעות בלילות - הזמר האהוב עדיין מצטנע: "במקצוע שלי הבדידות מאוד קלה. גם כשהפנסים כבים - אתה נשאר אותו אדם"

זמן צפייה: 12:27

עידן עמדי משתדל לפתוח כל יום בטיול עם הכלבים ולאחר מכן בנגינה בפסנתר או בגיטרה. בכתבה שפורסמה היום (שישי), הוא סיפר כי "זו הרוטינה הקבועה של הבוקר". מאז שפרץ עם שירו "כאב של לוחמים" בתוכנית כוכב נולד, נדמה כי דבקו בעמדי כל הדימויים שמגדירים את הישראליות השורשית, הכובשת ונטולת הפוזה, המשלבת חספוס צבאי עם רגישות וכישרון.

ניכר כי הצניעות המאפיינת את עמדי היא אותנטית לחלוטין. "תמיד הצחיק אותי שאנשים מצליחים פתאום מתחילים להסתובב עם כובע על הראש ומשקפי שמש גדולים", סיפר והוסיף כי "הם מנהלים את החרדה שלהם מול האנשים שאוהבים אותם, הקהל שלהם שרוצה בסה"כ לחבק או לומר להם משהו". עוד ציין כי "אלה האנשים עליהם אני רוצה לכתוב, הקהל שלי, העם שלי שאני רוצה להרגיש חלק ממנו".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

הגיעו לפנות גופת קשישה שמתה מזקנה – ומצאו את בעלה המת במקפיא

בין איבה לאהדה: לאחר שהודח בבית הנבחרים – טראמפ זוכה לתשואות

המרוץ לפריימריז מעלה הילוך: נתניהו וסער חורשים את הארץ

עידן עמדי בביתו
עידן עמדי בביתו | צילום: חדשות 13

עמדי ואשתו מרים הרחיבו את משפחתם לפני שבוע והפכו להורים, ואף הצליחו לשמור זאת רחוק מעין הציבור, גם אם באופן חלקי. הוא מתגורר בהרצליה כבר שש שנים, אך ליבו עדיין מלא בגעגועים לירושלים בה גדל. "עד היום אנחנו מסרבים להתחייב. מי שלא ירושלמי לא יבין אותי, אבל אני רוצה את הקרבה לשוק, לאנשים ולסוחרים - זה חשוב לי. במקצוע שלי הבדידות מאוד קלה. גם כשהפנסים כבים - צריך לזכור שאתה נשאר אותו אדם".

עמדי מודע לתדמית שדבקה בו, ולרגעים הוא מנסה לנער אותה מעליו. חשוב לו לומר תמיד את דעתו, ולא משנה מה המחיר שיצטרך לשלם על כך. בסערה האחרונה שהתחוללה סביב ערב ההתרמה לעמותה של הרב פירר ועניין הדרת הנשים, כתב עמדי: "כואב לי על האומנים שנפלו למלכודת הזאת שטמנו להם אנשים שידם קלה על גפרורי השנאה. אם ירצו בי, אגיע בשמחה להופיע בהתנדבות מלאה ממש כמו שהרב עושה כל חייו". עוד העיד על עצמו כי "אני יודע שלא רואים את זה, אבל יש בי משהו מרדן. אני לא אוהב את האמירות על 'האנשים הפשוטים', אני מתעצבן מזה. תמיד אגן עליהם".