"אני הולך ומתבגר": שלומי קוריאט על השנה העמוסה בחייו

משבר גיל ה-40 תפס את השחקן בהפתעה. עם זאת, השנה האחרונה עדיין הייתה מהעמוסות בקריירה שלו. בריאיון לחדשות 13 הוא סיפר על החרדות והטיפול בהן: "אני לא מתבייש להגיד - אני על ציפרלקס"

זמן צפייה: 12:02

"אני הולך ומתבגר": משבר גיל ה-40 תפס את השחקן, שלומי קוריאט, לא ממש מוכן. עם זאת, יש לו לא מעט סיבות להיות מבסוט. השנה האחרונה הייתה מהעמוסות בקריירה שלו, כשהפך לאחד השחקנים הבולטים והעסוקים בתעשייה.

קוריאט בן ה-43, פרץ לחיינו עם שלישיית פרוזאק, לצד השחקנים יובל סמו ואופיר לובל. אבל דווקא התפקיד של אבי הטחול בסדרה ה"בורר", הפך אותו לדמות מוכרת בכל בית ועל הדרך הגשים לו את החלום להוכיח שהוא הרבה יותר מקומיקאי מוכשר.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

"חלום לזמרים": זמרת הליווי שהפכה למכונת הלהיטים של ישראל

פרסום ראשון: שר המשפטים חתם על בקשת החנינה של נוחי דנקנר

בדרך להסדרה? חמאס וג'יהאד הכילו את ההפגנות על הגדר • פרשנות

שלומי קוריאט
שלומי קוריאט | צילום: חדשות 13

ולמרות שהוא ממלא אולמות ומשתתף בפרויקטים גדולים על המסך, דווקא בנקודת הזמן הזו המחשבות על העתיד לא מרפות ממנו. מעטים הם השחקנים כאן, שנשארים רלוונטים ורווחיים כשהם חוצים את גיל 60. "לא ידעתי להתמודד עם כל הלחץ אטומי - החרדות הקיומיות והכלכליות. אתה רואה אנשים מהדור הוותיק שלא מסיים יפה במקצוע הזה", שיתף קוריאט. "אני לא מתבייש להגיד שאני על ציפרלקס, כמו חצי מהאולוסייה".

"החלום האמיתי שלי היה לשחק כדורגל", סיפר קוריאט. לבסוף, את חלום אורות האיצטדיון החליף באהבה לאורות הבמה. אהבה שמגיעה מסתבר עם מחיר נפשי לא פשוט. אבל גם הוא יודע שכדי להיות מאושר באמת ההצגה חייבת להימשך.