אב שבתו נפגעה ע"י הגננת המתעללת: "לא הזלתי דמעה על השריפה"

יוסי חברה, שבתו למדה שנתיים בגן של כרמל מעודה, התייחס לדליקה שפרצה בבית הגננת, הנחשדת כהצתה: "אף אחד מההורים לא קשור לזה, אנחנו מתמקדים בטיפול בילדים שלנו"

זמן צפייה: 02:55

יוסי חברה, שבתו עברה התעללות על ידי כרמל מעודה, התייחס הערב (שבת) לשריפה של הגננת: "לא הזלתי דמעה. הילדה שלי סבלה בתוך המקום הזה שנתיים". עם זאת הדגיש: "אף אחד מההורים לא קשור לדבר הזה, אנחנו מתמקדים בטיפול בילדים שלנו. אנחנו לא הולכים לכיוונים פליליים, נותנים למערכת אכיפת החוק לעשות את העבודה שלה. אבל לא הזלתי דמעה". את הדברים אמר בתוכנית "המטה המרכזי".

חברה סיפר שכבר שבועיים הוא לא נמצא בעבודה ולא מתפקד. "אני כל יום כל היום חושב רק על מה עברה הילדה שלי", אמר בכאב. "אני קם בלילה מזיע, היא באה לי בחלומות, זה לא דברים פשוטים. אנחנו בתור הורים לא יכולים להתעסק כרגע בנקמות. אנחנו נמצאים במקום הכי נמוך. ההורים מרוסקים, שבורים. קודם כל נצטרך להעניק לילדים שלנו טיפול ואז אנחנו נצטרך לקבל טיפול, כי זה לא פשוט".

לכתבות נוספות בנושא >> 

מתחזק החשד: השריפה בבית "הגננת המתעללת" - כתוצאה מהצתה

אם הילד שספג התעללות בגן: "האהבה לילדים הייתה הצגה להורים"

קושרת לכיסא ומצליפה: כך התעללה המטפלת מראש העין בפעוטות

Yosyrw
יוסי חברה, בתו עברה התעללות ע''י כרמל מעודה | צילום: חדשות 13

"הילדה שלי הייתה הכי הרבה זמן בגן, היא הייתה שם שנתיים וחצי", סיפר חברה. "היא הייתה חוזרת עם סימנים, אבל תמיד היו תשובות עליהם איך הם הגיעו, מנפילות למשל, היא ילדה שובבה. קיבלנו את הפצצה הזאת כמו כל ההורים, אך אחד לא ידע ולא תיאר".

הבוקר, כאמור, פרצה שריפה בבית משפחתה של כרמל מעודה, הגננת שתועדה מתעללת בילדים בראש העין. מחקירה ראשונית של מכבי האש, מתחזק החשד שהשריפה נגרמה מהצתה. חוקרי השריפות, בסיוע כלב שהוכשר לאיתור מוקדי הצתה, מצאו בזירה חומרים דליקים, ולפי החשד, אלמוני הגיע לבית המשפחה עם חומר דליק, הצית את האש ונמלט מהמקום.

חשד להצתה בראש העין
צילום: דוברות המשטרה

מוקדם יותר תקף אביה של מעודה את ההסתה שהובילה, לטענתו, להצתת בית המשפחה שבו פועל גם הגן. ״קראו ברשת החברתית לשרוף את ההורים", אמר בשיחה עם חדשות 13, "זו הסתה, במזל לא התפוצצו בלוני הגז".

במהלך הבוקר הצליחו כוחות הכיבוי וההצלה להשיג שליטה על האש, לא לפני שזו גרמה לקריסתה של קומת גלריה בבית. בתיעוד מבפנים נראה ההרס הרב, והרהיטים וקירות המפוייחים. חוקרי דליקות יחד עם המשטרה פתחו בחקירה, ונבדק בין היתר חשד להצתה.

קצין הכיבוי רשף יניב כהן, שהגיע לזירה, סיפר: "קיבלנו הודעה על שריפת בית פרטי בראש העין ויצאנו. בהגיענו למקום תוך זמן קצר זיהינו כי קומה ראשונה וקומת הגג בוערות כליל, מיד פעלנו למניעת התפשטות השריפה למבנים סמוכים במקביל לפעולות הכיבוי, לדירה נגרם נזק כבד ולמקום הוזעק מהנדס מהרשות המקומית בשל חשש לקריסת חלקי המבנה".