נקמה על המעצר: מקורבי החשודים בפרשת טלגרם הפיצו תמונות עירום

לאחר מעצרם של 12 בני אדם החשודים במעורבות בהפצת התכנים האינטימיים, הופצו כ-150 תמונות נוספות בימים האחרונים, ככל הנראה על ידי מקורביהם של החשודים

זמן צפייה: 05:08

בעקבות התחקיר בתוכנית "הצינור" על מפיצי תמונות אינטימיות בטלגרם, בימים האחרונים הגיעה הנקמה - והיא כואבת ומזלזלת במיוחד. מסתבר כי מאז נעצרו 12 בני אדם בחשד למעורבות בפרשה, נרשמה עלייה בהפצת סרטונים ותמונות בטלגרם, והמפיצים אף פרסמו הודעות מתגרות במשטרה. באחת הקבוצות הגדילו לעשות והעלו 150 סטים של תמונות לצד פרטיהן האישיים של המצולמות.

באחד מהסרטונים שצולמו ממצלמות אבטחה בחנות, נראית בחורה מודדת בגדים - ובקבוצת הטלגרם טענו כי מדובר בכוכבת המרוץ למיליון ירדן ויזל. "לא רק שאני נסערת - אני גם בסוג של סרט", אמרה בזעם ויזל, שביקשה להבהיר כי היא לא הבחורה המצולמת בסרטון. "אני לא מאמינה לכל השתלשלות האירועים". לדבריה, הכול התחיל כאשר היא קיבלה הודעות לחשבון האינסטגרם שלה, בהן נאמר לה כי היא מצולמת מודדת בגדים בחדר הלבשה. "לא כל כך התייחסתי להודעות כי אני יודעת שאני אדם די מודע".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

חשד: מאות תמונות עירום של נשים ונערות הופצו בטלגרם; 12 נעצרו

צעירה שתמונותיה הופצו בטלגרם: "כולם מנסים להפיל האשמה עלינו"

לא צילמת – לא קרה: כך מפיצים בני הנוער פורנוגרפיה בטלגרם

ירדן ויזל
ירדן ויזל | צילום: הצינור

ויזל סיפרה כי לא פעם מדדה בגדים - שלא בתא ההלבשה, זאת משום שהיא רוכשת הרבה בגדים מחברותיה שפותחות עבורה במיוחד את החנות ומעניקות לה פרטיות מלאה. "היו סיטואציות שהתלבשתי וראיתי שיש מצלמות בחנות, אבל המנהלת אמרה לי שהן לא מחוברות כך שהרגשתי בנוח ולא נכנסתי להתלבש מאחורי השובך".

כאמור, לא היא זו שמצולמת בווידאו, ובכל זאת היא מרגישה מוטרדת וחסרת מנוחה. "עד שהבנתי שזו לא אני לקח לי זמן", אמרה, "בהתחלה הייתי בטוחה שזו כן אני ונפל עליי מסך שחור. בוקס בבטן. התקשרתי לסוכנת ואמרתי לה שאני לא מבינה איך זה קרה לי. קשה לי לדבר על זה. נכנסו לי לפרטיות. אני מאוד כועסת".

הסרטון שהופץ בטלגרם
הסרטון שהופץ בטלגרם | צילום: הצינור

כזכור, ביום רביעי פורסם לראשונה בחדשות 13 כי המשטרה עצרה 12 בני אדם בחשד שהפיצו תמונות עירום וסרטונים של מאות נשים ונערות בטלגרם - ללא ידיעתן או הסכמתן. התמונות פורסמו בקבוצות, שבהן חברים אלפי משתמשים. בין היתר, לפי החשד, נשים תועדו בתאי הלבשה בקניונים ובמקומות ציבורים. לאחר חקירה סמויה בימ"ר תל אביב, פשטה המשטרה על בתי החשודים, בגילי 30-17, עצרו אותם והחרימו מחשבים שהיו ברשותם, וכן תפסו חפצים נוספים שעשויים להוות ראיות נגדם.