נעצר חשוד רביעי באונס באילת; חלה התקדמות משמעותית בחקירה

המשטרה עצרה במהלך היום שני חשודים נוספים באונס הקבוצתי של בת ה-16 במלון הים האדום באילת. צוות החקירה מעריך: מספר דו ספרתי של מעורבים בפרשה

זמן צפייה: 03:50

האונס הקבוצתי באילת: המשטרה עצרה הערב (שבת) חשוד רביעי באונס. המשטרה השיגה התקדמות משמעותית בחקירה, שכן צוות החקירה הצליח להגיע להערכה לפיה ישנו מספר דו ספרתי של חשודים המעורבים באירוע. החוקרים פועלים לזיהוי החשודים הנוספים וצפויים מעצרים שלהם בימים הקרובים.

הבוקר נעצר קטין נוסף, בן 17 בחשד למעורבות באונס בת ה-16 במלון "הים האדום" שבאילת. היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו של אחד הקטינים שנעצר, ומחר יובא הקטין שנעצר בבוקר להארכת מעצר.

לכתבות נוספות בנושא >> 

עיר בטראומה: כך נראית אילת לאחר חשיפת החשד לאונס הקבוצתי

החשד לאונס הקבוצתי באילת: המשטרה עצרה חשוד נוסף בן 17

החשד לאונס הקבוצתי באילת: הנערה דורשת לערוך עימות עם החשודים

מלון הים האדום באילת, שם על פי החשד אירע אונס קבוצתי
מלון הים האדום באילת, שם על פי החשד אירע אונס קבוצתי | צילום: חדשות 13

הנער מכחיש את המיוחס לו וטוען: "הייתי במלון, לא הייתי בחדר המדובר. לא מכיר את הסיפור, שמעתי על מה שקרה רק מהחדשות ואין לי שום קשר לזה". עם זאת, המשטרה סבורה כי אחד הנערים שאנסו הקטינה.

במקביל, אתמול עוכבה צעירה בת 19, תושבת המרכז, בחשד לניסיון שידול לפרסום חומר תועבה. בעקבות צילום וואטסאפ שהתקבל במשטרה, שבו אחד מחברי הקבוצה שאל אם למישהו יש את הסרטון של 30 הנערים, היא כתבה בתגובה "אל תתקמצנו שתפו". הנערה הביעה חרטה ואמרה שעשתה זאת ללא מחשבה או כוונה מיוחדת. היא התנצלה ושוחררה.