החשד לאונס הקבוצתי באילת: המשטרה עצרה חשוד נוסף בן 17

נער בחשד למעורבות באירוע במלון "הים האדום", והכחיש: "לא הייתי בחדר המדובר ואין לי קשר לזה - שמעתי על המקרה מהחדשות". עם זאת, המשטרה סבור כי מדובר בעצור השלישי החשוד באונס הנערה

זמן צפייה: 03:50

החשד לאונס הקבוצתי באילת: המשטרה עצרה היום (שבת) נער בן 17 בחשד למעורבות באונס בת ה-16 במלון "הים האדום" שבעיר הדרומית. הנער מכחיש את המיוחס לו וטוען: "הייתי במלון, לא הייתי בחדר המדובר. לא מכיר את הסיפור, שמעתי על מה שקרה רק מהחדשות ואין לי שום קשר לזה". עם זאת, המשטרה סבורה כי אחד הנערים שאנסו הקטינה.

במקביל, אתמול עוכבה צעירה בת 19, תושבת המרכז, בחשד לניסיון שידול לפרסום חומר תועבה. בעקבות צילום וואטסאפ שהתקבל במשטרה, שבו אחד מחברי הקבוצה שאל אם למישהו יש את הסרטון של 30 הנערים, היא כתבה בתגובה "אל תתקמצנו שתפו". הנערה הביעה חרטה ואמרה שעשתה זאת ללא מחשבה או כוונה מיוחדת. היא התנצלה ושוחררה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

החשד לאונס הקבוצתי באילת: הנערה דורשת לערוך עימות עם החשודים

כספים, איומים ואלימות: עדויות חדשות על רצח שי דהן באקוודור

בתגובה לירי על שדרות אמש: טנקים תקפו עמדות חמאס בדרום הרצועה

מלון הים האדום באילת, שם על פי החשד אירע אונס קבוצתי
מלון הים האדום באילת, שם על פי החשד אירע אונס קבוצתי | צילום: חדשות 13

אתמול פורסם כי בת ה-16 דרשה מהחוקרים לערוך עימות עם החשודים. הנערה שמעה שהחשוד המרכזי באונס מכחיש את מעורבתו בפרשה, ולכן ביקשה מהמשטרה לעמת אותו עם הטענות. הדבר צפוי לקרות בימים הקרובים.

בתוך כך, חברתה של הנערה עומתה במשטרה עם החשוד המרכזי. החברה סיפרה בעדותה: "יצאתי כדי לקנות לה אוכל ושתייה, וכשחזרתי לחדר ראיתי התגודדות של המון אנשים. דפקתי על הדלת ואף אחד לא ענה לי. צעקתי וצרחתי את השם שלה – ולא היה מענה. מצאתי אותה כמעט מחוסרת הכרה. הרגשתי שהיא לא מבינה מה הולך סביבה ורצתי להזעיק עזרה". בעקבות דברי הנערה, התחזקו החשדות נגד הצעיר.

מלון הים האדום באילת, שם על פי החשד אירע אונס קבוצתי
מלון הים האדום באילת, שם על פי החשד אירע אונס קבוצתי | צילום: חדשות 13

הצוות המיוחד שהוקם במרחב לכיש במחוז הדרומי של המשטרה, בפיקודו של סנ"צ דורון אלוני, אסף ממצאים רבים בזירה ומחוץ למלון. אלה מקרבים אותו לחשודים האחרים שהיו בחדר בזמן האונס. החוקרים הצליחו לאתר במצלמות האבטחה את הרגעים שבהם, על פי החשד, בוצעו המעשים, וכעת הם נערכים לזיהוי חשודים הנוספים הנראים סמוך לחדר. במשטרה קוראים למעורבים להתייצב בתחנת המשטרה לפני שהחוקרים יגיעו אליהם.

בד בבד, פרויקט גיוס המונים שהוקם למען המתלוננת הצליח לגייס עבורה יותר מ-180 אלף שקלים בתוך פחות מיממה. "הנערה היא הקורבן", הבהירה העיתונאית ענת לב אדלר, מיוזמות הפרויקט, "לא רק בחוויה הנוראה שעברה, כי אם גם בשפה המשפטית. המשמעות היא שתיאלץ להיחקר שוב ושוב על המעשים".