החשד לאונס הקבוצתי באילת: הנערה דורשת לערוך עימות עם החשודים

בת ה-16 שמעה שהחשוד המרכזי מכחיש את המיוחס לו, וביקשה מהמשטרה לעמת אותו עם הטענות. הדבר צפוי לקרות מחר או ביום א'. בעקבות עדות חברתה של הנערה, שעומתה עם הצעיר, התחזקו החשדות נגדו

זמן צפייה: 02:34

החשד לאונס הקבוצתי באילת: בת ה-16 דורשת מהחוקרים לערוך עימות עם החשודים - כך פורסם הערב (שישי). הנערה שמעה שהחשוד המרכזי באונס מכחיש את מעורבתו בפרשה, ולכן ביקשה מהמשטרה לעמת אותו עם הטענות. הדבר צפוי לקרות מחר או ביום ראשון.

בתוך כך, חברתה של הנערה עומתה במשטרה עם החשוד המרכזי. החברה סיפרה בעדותה: "יצאתי כדי לקנות לה אוכל ושתייה, וכשחזרתי לחדר ראיתי התגודדות של המון אנשים. דפקתי על הדלת ואף אחד לא ענה לי. צעקתי וצרחתי את השם שלה – ולא היה מענה. מצאתי אותה כמעט מחוסרת הכרה. הרגשתי שהיא לא מבינה מה הולך סביבה ורצתי להזעיק עזרה". בעקבות דברי הנערה, התחזקו החשדות נגד הצעיר.

עוד בחדשות 13:

החשד לאונס קבוצתי באילת: המשטרה תתגבר כוחות סביב בית הנערה

"לא הייתי מסוגלת להתמודד": עדותה של הנערה מפרשת האונס באילת

בעלת המלון באילת: "לא ראינו התגודדות מחוץ לחדר כפי שתואר"

מלון הים האדום באילת, שם על פי החשד אירע אונס קבוצתי
מלון הים האדום באילת, שם על פי החשד אירע אונס קבוצתי | צילום: חדשות 13

הצוות המיוחד שהוקם במרחב לכיש במחוז הדרומי של המשטרה, בפיקודו של סנ"צ דורון אלוני, אסף ממצאים רבים בזירה ומחוץ למלון. אלה מקרבים אותו לחשודים האחרים שהיו בחדר בזמן האונס. החוקרים הצליחו לאתר במצלמות האבטחה את הרגעים שבהם, על פי החשד, בוצעו המעשים, וכעת הם נערכים לזיהוי חשודים הנוספים הנראים סמוך לחדר. במשטרה קוראים למעורבים להתייצב בתחנת המשטרה לפני שהחוקרים יגיעו אליהם.

מוקדם יותר היום הודיעה המשטרה כי בכוונתה לתגבר כוחות מסביב לביתה של בת ה-16 החלטת המשטרה באה בעקבות השיח האלים ברשתות החברתיות אותו סופגת הנערה מאז התפוצצה הפרשה.

הפגנת תמיכה בנערה מפרשת האונס באילת בכיכר הבימה | צילום: חדשות 13

בד בבד, פרויקט גיוס המונים שהוקם למען המתלוננת הצליח לגייס עבורה יותר מ-180 אלף שקלים בתוך פחות מיממה. "הנערה היא הקורבן", הבהירה העיתונאית ענת לב אדלר, מיוזמות הפרויקט, "לא רק בחוויה הנוראה שעברה, כי אם גם בשפה המשפטית. המשמעות היא שתיאלץ להיחקר שוב ושוב על המעשים".

"היא עתידה לעמוד מול סוללה של 30 עורכי דין שלא יחוסו עליה, ולא יבחלו באמצעים כדי להוכיח שהדברים נעשו בהסכמה ושהיא משקרת, כל זאת על מנת שלקוחותיהם, האנסים, לכאורה, יצאו בזול מההליך המשפטי הניצב בפניהם", הוסיפה.