שני תושבי ראשון לציון נעצרו בחשד לאונס נערה בת 15

על פי החשד, השניים, בני 22 ו-36, תקפו את הנערה לפני כשבועיים בעיר, בעת שחזרה מבילוי לילי. בית משפט השלום בפתח תקווה האריך את מעצרם בשבעה ימים

זמן צפייה: 00:38

שני תושבי ראשון לציון, בני 22 ו-36, נעצרו אתמול (חמישי) בחשד לאונס נערה בת 15, שהתרחש, על פי החשד, לפני כשבועיים בעיר.

על פי החשד, השניים התנפלו על הצעירה בעת שחזרה מבילוי לילי, היכו ואנסו אותה באלימות ובמשך זמן רב. היא איבדה את הכרתה ופונתה לקבלת טיפול בבית חולים. הבוקר הובאו החשודים לדיון בבית משפט השלום בפתח תקווה, בסיומו הוארך מעצרם בשבעה ימים.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

"הפשיל מולן מכנסיים": מורה מהשרון חשוד בעבירות מין בתלמידות

"תיעד ילדים במלתחה במצלמה נסתרת": בן 37 הואשם בעבירות מין

"חיכך את איבר מינו בבגדיה": אישום נגד דלאל ממסעדת "הסובל"

אזיקים (אילוסטרציה)
אזיקים (אילוסטרציה) | צילום: רויטרס

לפני כשבוע, הגישה פרקליטות מחוז תל אביב כתב אישום נגד אליעזר דלאל בן ה-67, בעל פיצריית "הסובל" בתל אביב, המוכר בעיקר בשל תפקידו בסדרת הטלוויזיה "החברים של נאור", בגין עבירות של מעשים מגונים בשתי קטינות בנות 17. לפי כתב האישום, פנה דלאל כל פעם למתלוננת אחרת, החל לשוחח עימן והציע להן להיכנס לפיצרייה שלו. במהלך שהותן של המתלוננות במקום, ביצע בהן מעשים מגונים ולא חדל גם לאחר שהביעו את אי הסכמתן למעשים ואת רצונן לעזוב.

אליעזר דלאל
אליעזר דלאל | צילום: חדשות 13

כמה ימים לאחר מכן, נעצר מורה מחליף בן 28 מאזור השרון בחשד לעבירות מין שביצע בקטינות אותן לימד. על פי החשד, במהלך שיעור בבית הספר המורה נעל את דלת הכיתה והפשיל את מכנסיו בפני התלמידות.

באותו יום הוגש כתב אישום נגד אלעד עמראן, עבריין מין מורשע בן 37 מפתח תקווה, בגין שורה של עבירות מין בקטינים בני 15-14. על פי כתב האישום, עמראן נכנס אחר נערים ונערות למלתחות בחוף ים, צילם אותם מתקלחים בעזרת מצלמה נסתרת וניסה לסחור בסרטון.

כאמור, על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד אלירן אשכנזי, באוגוסט 2015 רכש עמראן מצלמה נסתרת אשר הותקנה במשקי ראייה. מאז ועד יוני 2019, בכמה מקרים שלא ידוע המועד שלהם, עמראן הגיע למלתחה עם המשקפיים וצילם שמונה סרטונים שבהם נראים קטינים, בהם ילדים, בעירום חלקי ומלא.