חשד: בן 37 תיעד ילדים ערומים במלתחות באמצעות מצלמת משקפיים

משטרת ישראל עצרה את אלעד עמראן, עבריין מין מורשע בחשד שביצע עבירות מין בקטינים, שלח להם סרטונים מיניים של עצמו ותיעד אותם בלי ידיעתם בים. הוא ריצה בעבר 7 שנות מאסר בגין פדופיליה

זמן צפייה: 01:15

המשטרה עצרה את אלעד עמראן, עבריין מין מורשע בן 37, בחשד כי ביצע עבירות מין בקטינים. מחקירת המשטרה עולה כי עמראן שלח לקטינים סרטונים מיניים של עצמו, ושידל אותם לשלוח לו תמונות עירום. כאשר נעצר החשוד לפני כשבועיים נערך חיפוש בביתו, ונמצאו חומרים פדופילים רבים, בהם סרטונים של קטינים עירומים במלתחות בריכה או ים, שעל פי החשד צולמו באופן סמוי באמצעות משקפיים בעלות מצלמה נסתרת.

על פי החשד, עמראן יצר קשר עם קטינים ברשתות החברתיות, תוך שהוא משתמש בתחומי העניין שלהם כדי לרכוש את אמונם. עם העמקת הקשר, נהג על פי החשד, לפרסם "סטוריז" בעלי תכנים בוטים בקבוצות אינסטגרם, ולפנות לנערים בהצעות מגונות.

עמראן השתמש, על פי החשד, במספר פרופילים מזויפים באינסטגרם, כאשר באחד מהם, הציג את עצמו כזמר ים תיכוני, ופיתה את הקטינים באמצעות שירה ו-"הופעות אומן". בפרופילים מזוייפים אחרים העלה "סטוריז" הנוגעים לפיתוח גוף, בו הזמין את הנערים לחוף הים.

עוד בחדשות 13:

היום שאחרי: כיצד ייראה המשך חקירת תיק אונס הילדה בת ה-7?

"חיכך את איבר מינו בבגדיה": אישום נגד דלאל ממסעדת "הסובל"

ירון לונדון הודה בשידור: נגעתי בחזה של אישה זרה במעלית

פדופיל, אילוסטרציה
פדופיל, אילוסטרציה | צילום: חדשות 13

עם הפיכת החקירה לגלויה, כאמור, ביצעה המשטרה חיפוש בביתו, שם אותרו שלושה מכשירי טלפון ניידים, שני מחשבים ומאות חומרים פדופילים. כמו כן, מצאו השוטרים שלושה כרטיסי זיכרון עליהם סרטונים של קטינים עירומים, אותם צילם על פי החשד במלתחות בריכה או ים, באמצעות משקפיים בעלי מצלמה נסתרת. בחלק מהסרטונים במלתחה ניתן לראות ביום של החשוד כאשר הוא מבקש מקטינים סיוע בהרמת דבר כזה או אחר ומנצל זאת כדי לצלם את איבריהם האינטימיים.

תחילת של החקירה הסמוייה בחודש שעבר, כאשר הגיע מידע למשטרת ישראל לפיו עמראן, עבריין מין שריצה בעבר 7 שנות מאסר בגין ביצוע עבירות מין קשות בילדים בני 10 ו-11, החל לאחר שסיים את תקופת הפיקוח שלו ב-2018 במסגרת הפיקוח על אסירים עברייני מין משוחררים, לאתר ילדים באמצעות האינסטגרם. מעצרו של החשוד מוארך מעת לעת, ובסוף השבוע יועבר הטיפול בעניינו לפרקליטות לקראת הגשת כתב אישום.

בתוך כך, נעצר היום גבר בן 22, תושב גבעת זאב בחשד כי במשך כמה שנים ביצע עבירות מין בגיסו שהיה מתחת לגיל 10, ובקטינים נוספים בעת ששהו בביתו. החשוד הובא בפני בית משפט השלום שבירושלים, ומעצרו הוארך בחמישה ימים.