"הפשיל מולן מכנסיים": מורה מהשרון חשוד בעבירות מין בתלמידות

איש החינוך בן ה-28 נעצר ונחקר במשטרה, לאחר שהתקבלה נגדו תלונה כי הטריד קטינות שלמדו תחתיו. על פי החשד, הוא ביצע את המעשים לאחר שנעל את דלת הכיתה. החשוד יובא מחר לדיון בהארכת מעצרו

זמן צפייה: 03:07

מורה מחליף בן 28 מאזור השרון נעצר היום (שישי) בחשד לעבירות מין שביצע בקטינות אותן לימד. על פי החשד, במהלך שיעור בבית הספר המורה נעל את דלת הכיתה והפשיל את מכנסיו בפני התלמידות.

בעקבות תלונה שהתקבלה היום, החשוד עוכב לתחנת משטרה, בסיום החקירה נעצר ובמוצאי שבת הוא יובא לדיון בבית משפט השלום בראשון לציון.

לכתבות נוספות בנושא >> 

"תיעד ילדים במלתחה במצלמה נסתרת": בן 37 הואשם בעבירות מין

מבלי לברר ההאשמות: סיפורו של פעיל מרצ שנטען כי תקף מינית

"חיכך את איבר מינו בבגדיה": אישום נגד דלאל ממסעדת "הסובל"

תלמידים בבית ספר
תלמידים בבית ספר | צילום: חדשות 13

לפני כחודש וחצי נעצר מורה, המלמד באחד מהיישובים הגדולים בשומרון, בחשד לביצוע מעשים מגונים בילדות. המשטרה ביצעה את המעצר לאחר שהתקבלו כמה תלונות נגד החשוד בנוגע לביצוע מעשי פדופיליה בתלמידות בכיתות ג'-ה'.

לפני כן הותר לפרסום כי צעיר בן 22, המתנדב בארגון הצלה, נעצר בחשד שביצע עבירות מין חמורות בעשרות מקרים בנער בן 14. החקירה החלה בעקבות דיווח על קטין שנפגע מינית בעיר בית שמש ע"י חשוד אותו הכיר. בעקבות הדיווח אותר החשוד - ונעצר.

מהחקירה עולה כי ע"פ החשד, נהג הצעיר להציע לנער ואף לנערים נוספים, נסיעות ברכבי השטח שלו באזור היערות סביב העיר בית שמש, ובדרך זו ע"פ החשד יצר עמו קרבה ורכש את אמונו. בשלב זה, ע"פ החשד, החל הצעיר לבצע בנער עבירות מין חמורות. זאת ככל הנראה בעשרות מקרים שונים, בהם גם כשנפגשו בביתו של החשוד ובמקומות נוספים. כמו כן, עולה החשש כי החשוד פעל בדפוס פעולה דומה עם נערים נוספים והחוקרים פועלים כעת בכדי לאתר קורבנות נוספים ולגבות את תלונתם. במהלך היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד בבית המשפט.