"תיעד ילדים במלתחה במצלמה נסתרת": בן 37 הואשם בעבירות מין

כתב אישום הוגש נגד אלעד עמראן, עבריין מין מורשע שריצה שבע שנות מאסר על עבירות דומות, בגין הטרדה מינית ומעשים מגונים בקטינים בגילי 15-14. "הרשעתו הקודמת מעידה כאלף עדים על מסוכנתו"

זמן צפייה: 03:07

כתב אישום הוגש הבוקר (שישי) נגד אלעד עמראן, עבריין מין מורשע בן 37 מפתח תקווה, בגין שורה של עבירות מין בקטינים בני 15-14. על פי כתב האישום, עמראן נכנס אחר נערים ונערות למלתחות בחוף ים, צילם אותם מתקלחים בעזרת מצלמה נסתרת וניסה לסחור בסרטון.

כאמור, על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד אלירן אשכנזי, באוגוסט 2015 רכש עמראן מצלמה נסתרת אשר הותקנה במשקי ראייה. מאז ועד יוני 2019, בכמה מקרים שלא ידוע המועד שלהם, עמראן הגיע למלתחה עם המשקפיים וצילם שמונה סרטונים שבהם נראים קטינים, בהם ילדים, בעירום חלקי ומלא.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

מצלמות בשמפו ובמכונת הגילוח: השיטות החדשות של עברייני המין

"חיכך את איבר מינו בבגדיה": אישום נגד דלאל ממסעדת "הסובל"

חשד: אלוף העולם באגרוף תאילנדי תקף נהג שצפר לו - ונמלט

אלעד עמראן, תושב פתח תקווה במואשם כי תיעד ילדים במלתחות במצלמה נסתרת
אלעד עמראן, תושב פתח תקווה במואשם כי תיעד ילדים במלתחות במצלמה נסתרת | צילום: אינסטגרם

אישום נוסף נגד עמראן, שריצה בעבר 7 שנות מאסר בגין ביצוע עבירות מין קשות בילדים בני 11-10, הוא שבמהלך השנה הנוכחית הכיר קטינים בני 15-14, ושלח לכל אחד מהם סרטונים בעלי תוכן פדופילי. במאי השנה, הנאשם שלח באינסטגרם לקטין בן 16 תמונה של איבר מינו וישבנו.

ב-6 ביוני, הנאשם יצר קשר באינסטגרם עם שוטר שהציג את עצמו כנער בן 13. במהלך ההתכתבות הציע עמראן לקטין לבצע שיחות וידאו, ושלח לו קישור לסרטון בשידור חי שבמהלכו צילם את עצמו מבצע מבצעו מעשה מגונה. לאחר מכן, עמראן שאל את הקטין כיצד התרשם מהסרטון והציע לו שוב לקיים שיחת וידאו.

סלפי: ציידי התמימות
סלפי: ציידי התמימות | צילום: חדשות 13

כאמור, עמראן ריצה 7 שנות מאסר בגין עבירות מין חמורות, כמו ניסיון למעשה מגונה בקטין עד 14, מעשה סדום בקטין מתחת גיל 14 ועוד. בבקשה להארכת מעצרו נכתב כי "הרשעתו הקודמת, תקופת המאסר הארוכה, תקופת הפיקוח והטיפול אשר עבר – כל אלה לא מהווים עבורו, ולו לרגע, גורמים מרתיעים, והדבר מעיד כאלף עדים על מסוכנותו".

כתב האישום שהוגש נגד עמראן הוא בגין שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה, מעשה מגונה בקטין שטרם מלאו לו 14 שנה, הטרדה מינית בקטין שטרם מלאו לו 15 שנה, מעשה מגונה בפומבי ועבירות נוספות.