פרקליטי נתניהו יבקשו לדחות את החקירה הנגדית של אילן ישועה

עורכי דינו של רה"מ טוענים כי מנכ"ל וואלה לשעבר גילה בעדותו פרטים שלא הכירו, ועל מנת ללמוד אותם הם מבקשים דחייה של כמה שבועות בפתיחת החקירה הנגדית. הפרקליטות תתנגד • פרסום ראשון

זמן צפייה: 00:50

מדינת ישראל נגד בנימין נתניהו: עדותו הראשית של עד המפתח בתיקי נתניהו אילן ישועה תסתיים מחר, ומיד אחריה אמורה להתחיל החקירה הנגדית - אלא שלחדשות 13 נודע הערב (שני) כי עורכי דינו של נתניהו יבקשו דחייה של כמה שבועות בתחילת מתן העדות.

לטענת הפרקליטים, מנכ"ל וואלה! לשעבר גילה בעדותו פרטים נוספים שלא הכירו ולא הועברו אליהם, ולכן הם רוצים זמן נוסף על מנת ללמוד אותם. הפרקליטות צפויה להתנגד, ולהבהיר כי כל הדברים שאמר ישועה בעדותו היו ידועים - ודווקא כן הועברו לסנגורים.

מי שיכריע בסופו של דבר אם להיענות לבקשתם של הפרקליטים הם השופטים הדנים בתיק. לטענת גורם משפטי בכיר, "הבקשה נועדה למשוך זמן ונועדה לצרכים הפוליטיים של ראש הממשלה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

ישראל חתמה עם פייזר על הסכם לרכישת מיליוני חיסונים ל-2022

בתום מבצע משטרתי: 40 חשודים בסחר בנשק ואמל"ח נעצרו • תיעוד

נתניהו לבג"ץ על הנבצרות: "ניסיון לעקור את רעיון ריבונות העם"

ראש הממשלה בנימין נתניהו יושב באולם בית המשפט המחוזי בירושלים
ראש הממשלה בנימין נתניהו יושב באולם בית המשפט המחוזי בירושלים | צילום: אורן בן חקון

הבוקר נפתח השבוע השלישי בעדותו של ישועה בתיק 4000. הפעם, הוא סיפר על מקרה שבו ראש הממשלה היה מעורב בדרישות שלא לפרסם כתבה על חייו הזוגיים של בנו יאיר נתניהו. לדבריו, לאחר פרסום תמונה של יאיר מתנשק עם חברתו, העביר לו מנכ"ל בזק שאול אלוביץ' הודעה ובה נכתב: "אילן, תמנע זאת בכל מחיר. זה תפס כיוונים הזויים. מחר הוא (נתניהו) אמור לחתום על האישור להנפקה".

עוד העיד ישועה כי בדצמבר 2016, נתניהו היה מעורב בדרישה לפרסום כתבה על בדיקה שערך מבקר המדינה דאז בעניין הוצאות בית הנשיא. כמו כן, העיד שוב על הניסיונות מצד נתניהו לפגוע בנפתלי בנט, כאשר בין היתר, אלוביץ' העביר לישועה הודעה מזאב רובינשטיין, שבה נכתב כי עבור ראש הממשלה ורעייתו, חשוב הסיפור שחשף כי אשתו של בנט עבדה במסעדה לא כשרה, וכן שאלדד יניב קרא להצביע עבורו.