החשוד ברצח התינוקת באשקלון שינה את גרסתו: "נפלה מהספה"

זיאד עביד, בן זוגה הפלסטיני של אם התינוקת, טען במהלך הדיון בבית משפט השלום בעיר כי הגרסה הישנה שקרית. לטענתו, הוא "השאיר אותה על הספה ואז שמע רעש של נפילה". מעצרו הוארך בשמונה ימים

זמן צפייה: 01:06

ההתעללות בתינוקת באשקלון: לאחר שטען בחקירתו הראשונית כי נפל עם התינוקת, החשוד ברצח בת ה-11 חודשים, זיאד עביד בן ה-21, שינה היום (חמישי) את גרסתו. לדבריו, הוא "השאיר אותה על הספה ואז שמע רעש של נפילה". בית משפט השלום בעיר האריך את מעצרו בשישה ימים.

בדיון בהארכת מעצרו בתחילת השבוע, הפך בן זוגה הפלסטיני של אם התינוקת לחשוד ברצח. נציג המשטרה בדיון אמר שמנתיחת הגופה מתחזק החשד כי "מעשיו של אעביד גרמו לשבר בגולגולת". בדיון קבע השופט כי "מדובר באירוע טרגי שבו תינוקת מתה עקב מכה בראשה. עולות אינדקציות שונות לגבי השתלשלות האירוע, אך בשלב זה מוקדם לאשש את גירסתו של זיאד או להפריך אותה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

דקה אחר דקה: הרגעים שלאחר הרצח בחניון ברמלה • תיעוד בלעדי

החרמת הטלפונים של יועצי רה"מ: עופר גולן הגיש תלונה במח"ש

רצח הצעיר בפרדס בפ"ת: שני חשודים נוספים הוסגרו מרוסיה לישראל

אשקלון, תינוקת מאשקלון, תינוקת באשקלון, בית עלמין, קבורה, הלוויה
חלקת הקבר של התינוקת מאשקלון

בני משפחתו של החשוד שנכחו בדיון העידו וסיפרו כי אעביד "טיפל בתינוקת חמישה חודשים, הוא אהב אותה והתנהג כאילו הוא אבא שלה - הוא לא רצח אותה". לדבריהם, האם "השאירה אותו עם התינוקת והאשימה אותו במעשיה".

בדיון בהארכת מעצרו של אעביד שבוע קודם לכן אמר נציג המשטרה כי לפי החשד, תושב השטחים הכה את התינוקת כי כעס על אמא שלה, והוסיף כי "מדובר במסכת של התעללות".

בית הפעוטה באשקלון
בית הפעוטה באשקלון | צילום: חדשות 13

התינוקת הובאה למנוחות בבית העלמין שבעיר בשבוע שעבר. בין עשרות המשתתפים שהגיעו להלוויה הייתה גם אם התינוקת, שנעצרה תחילה בחשד להתעללות והזנחה ושוחררה יום לפני כן ללא תנאים מגבילים, בטענה כי לא קיים חשד סביר שהיא תבצע עבירה מחוץ למעצר.

בשבוע שעבר מתה מפצעיה בת ה-11 חודשים בבית החולים סורוקה שבבאר שבע. מהמרכז הרפואי נמסר כי "חרף המאמצים להשאירה בחיים נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותה".