חשד למקרה התעללות נוסף בלוד: אב נעצר בחשד שהכה את ילדיו

פרסום ראשון: הילדים, בני 8 ו-13, הגיעו אתמול אל תחנת המשטרה בלוד וסיפרו כי הוריהם מכים אותם באכזריות. האב, בן 39, נעצר. בתום דיון בבבית משפט השלום בפתח תקווה, מעצרו הוארך ב-6 ימים

חשד למקרה התעללות נוסף בלוד: מעצרו של תושב העיר בן 39 הוארך היום (שישי) בתום דיון בבית משפט השלום בפתח תקווה. זאת, לאחר שילדיו, בת 13 ובן שמונה, הגיעו אתמול לתחנת המשטרה בעיר וסיפרו כי הוריהם נוהגים להכות אותם.

לטענת הילדים, האב הכה אותם במשך תקופה ארוכה באכזריות. ממשטרת ישראל נמסר כי הילדים הועברו לטיפול גורמי הרווחה, והחקירה נמשכת.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

עו"ד של אבי הילדה שנקשרה טוען לחפותו: "הוא אדם נורמטיבי"

סייעת מהשרון מואשמת: תקפה שני ילדים עם צרכים מיוחדים בגן

"נקשרה בידיה וברגליה": הוארך מעצר ההורים החשודים בהתעללות

אזיקים (אילוסטרציה)
אזיקים (אילוסטרציה) | צילום: רויטרס

לפני ארבעה ימים נמצאה ילדה בת חמש קשורה בדירה בלוד, שהיא בוכה ובמצב בריאותי רע. אביה, בן 41, טען בחקירתו כי "לא קשרתי אותה והיא לא הוזנחה". עוד הוסיף האב כי "הלכתי עם חברים לים, וכשחזרתי ראיתי פתאום את המשטרה במקום". האם טענה כי בזמן שלא היו בבית הייתה פריצה לדירה, ואולי יש לכך קשר למצבה של הילדה.

למחרת, בית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרו של האב. מעצרה של האם, תושבת השטחים בת 36 השוהה בישראל באופן בלתי חוקי, הוארך בשישה ימים. נציגת המשטרה טענה בדיון כי הילדה נמצאה כשהיא קשורה בחבל לאמבטיה בידיה וברגליה, וכי השוטרים נאלצו לחתוך את החבל.

 

דוברות המשטרה (שפלה):

חקירת האבא החשוד שהיכה את ילדיו בלוד - עדכון

בתום דיון שנערך היום בבית משפט השלום בפ"ת בעניינו של החשוד, בן 39 מלוד, הוארך מעצרו בשישה ימים.

החקירה נמשכת.