עו"ד של אבי הילדה שנקשרה טוען לחפותו: "הוא אדם נורמטיבי"

לדבריו של הפרקליט חי אוזן, מרגע קבלת הדיווח הורי הילדה מלוד נכנסו עם המשטרה לדירה ברצון. עוד הוסיף כי עדות הילדה היא מפתח החקירה. "אין לו עבר פלילי, הוא מכחיש את ההאשמות"

זמן צפייה: 04:27

עורך הדין חי אוזן, המייצג את אביה של הילדה מלוד, שנקשרה בחבל ופונתה לבית החולים במצב קל, טוען לחפותו של האב החשוד. "כשההורים חזרו לדירתם בעקבות דיווח השכן למוקד 100, השוטרים המתינה להם מחוץ לבית ונכנסו יחד עמם ברצון", אמר בריאיון ל"שש" עם אמנון לוי. לדבריו, "שוחחתי עם החשוד, מדובר באב נורמטיבי שאין לו עבר פלילי ויש לו ולאשתו ארבעה ילדים. הוא מכחיש שהתעלל בביתו".

לפי אוזן האב עזב את ביתו בסמוך לשעה שתים עשרה בצהריים, ויש לבדוק אם הורה למישהו להישאר אם הילדה או שאמור היה לחזור. "צריך לבדוק מה קרה בשעות שההורים לא היו בדירה, וגם מה קרה בשעות שהיו בדירה לפני שעזבו אותה".

לכתבות נוספות בנושא >>

בת 5 נמצאה קשורה למקלחת בדירה בלוד; ההורים נעצרו

"נקשרה בידיה וברגליה": הוארך מעצר ההורים החשודים בהתעללות

המטפלת החשודה בהתעללות בפעוטון בירושלים שוחררה למעצר בית

בית המשפחה החשודה בהתעללות בילדה בלוד
בית המשפחה החשודה בהתעללות בילדה בלוד | צילום: חדשות 13

אוזן הוסיף וטען כי המפתח בחקירה הינו עדות ילדה. "כרגע היא מאושפזת בבית החולים במצב קל. בגלל מצבה היא טרם נחקרה על ידי חוקרת ילדים, מה שצפוי להתבצע בימים הקרובים. זו פעולה שבהחלט תשפוך אור על הפרשה".

עורך הדין חי אוזן, מייצג את אב הילדה שעברה התעללות
עורך הדין חי אוזן, מייצג את אב הילדה שעברה התעללות | צילום: חדשות 13

לפי הדיווחים, בדיון בית המשפט האב הודה בהזנחה של שנים. אוזן התייחס לכך ואמר "האב לא נשאל שום שאלה על ידי בית המשפט. כל מה שקרה בדיון, שבית המשפט קבע את הארכת המעצר עד ליום ראשון וקיצר משמעותית את דרישת המשטרה".