"נקשרה בידיה וברגליה": הוארך מעצר ההורים החשודים בהתעללות

נציגת המשטרה אמרה בדיון כי בת החמש נמצאה קשורה בחבל לאמבטיה, כשהיא במצב בריאותי רע ובוכה. האב הכחיש מעורבות בנעשה וטען כי היה עם חבריו בים בעת האירוע, ואילו האם טענה שפרצו לדירה

זמן צפייה: 02:05

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (שלישי) את מעצרו של האב החשוד בהזנחה של בתו בת החמש בחמישה ימים. מעצרה של האם, תושבת השטחים השוהה בישראל באופן בלתי חוקי, הוארך בשישה ימים. נציגת המשטרה טענה בדיון כי הילדה נמצאה כשהיא קשורה בחבל לאמבטיה בידיה וברגליה, וכי השוטרים נאלצו לחתוך את החבל.

אביה של הילדה בת החמש, שנמצאה אתמול קשורה בדירה בלוד, כשהיא בוכה ובמצב בריאותי רע, טען בחקירתו כי "לא קשרתי אותה והיא לא הוזנחה". עוד הוסיף האב כי "הלכתי עם חברים לים, וכשחזרתי ראיתי פתאום את המשטרה במקום". האם טענה כי בזמן שלא היו בבית הייתה פריצה לדירה, ואולי יש לכך קשר למצבה של הילדה.

כאמור, המשטרה פרצה אתמול לדירה בלוד שנשמעו ממנה קולות בכי, ואיתרה ילדה בת חמש קשורה לבדה במקלחת, בתנאי הזנחה קשים. הילדה פונתה לטיפול רפואי בבית החולים אסף הרופא כשהיא במצב קל. הוריה של הילדה, בני 36 ו-41, נעצרו על ידי המשטרה.

בית המשפחה החשודה בהתעללות בילדה בלוד
בית המשפחה החשודה בהתעללות בילדה בלוד | צילום: חדשות 13

עוד כתבות בנושא >>

בת 5 נמצאה קשורה למקלחת בדירה בלוד; ההורים נעצרו

המטפלת החשודה בהתעללות בפעוטון בירושלים שוחררה למעצר בית

בשל קשיים בחקירה: האם החשודה בסרסור בבתה שוחררה למעצר בית

אזיקים
אזיקים | צילום: רויטרס

בחודש שעבר פשטו בלשי משטרת ישראל פשטו על צימר בצפון הארץ וחילצו משם ילדה בת 12, ששהתה במקום עם גבר כבן 70. על פי החשד, אמה של הילדה, אישה בת 38, ודודתה בת ה-40, סרסרו בה. השלושה נעצרו, ונוסף להן המשטרה עצרה את בעל הצימרים בן ה-63. לאחר מכן נעצר עוד חשוד בן 60 ובהמשך שניים נוספים.

אדם המתגורר בסמיכות לצימר שבו התבצעו על פי החשד המעשים המגונים בילדה סיפר כי רבים מהשכנים מודעים למתרחש בצימר. "זה לא סוד, כל השכנים פה יודעים שיש שם זנות. כל הזמן אנחנו רואים נערות צעירות ומודיעים למשטרה", סיפר. "אותם גורמים הם גורמים פליליים. נערות נכנסות ויוצאות, אתה רואה אותן בלבוש פרובוקטיבי. זה יישוב רגוע ופסטורלי, האוכלוסייה מחפשת שקט. אף אחד לא מקבל פה את הדברים האלו".

משרד העבודה והרווחה מסר בתגובה למקרה: "מדובר בנערה השוהה במעון לנערות בסיכון. הנערה ברחה מהמעון ומייד עם היוודע בריחתה מנהלת המעון דיווחה למשטרה. הנערה הוחזרה למעון והיא כעת מטופלת ותחת השגחה צמודה של הצוות הטיפולי. המשטרה פתחה בחקירה".