מסתמן: אביה של עדי ביטי יודה בעבירות מין במסגרת הסדר טיעון

פרסום ראשון: לפי ההסדר המתגבש, כתב האישום יתוקן כך שסעיף האיומים יימחק, ואחת התלונות לא תיכלל בו. עם זאת, רונן ביטי יודה בחלק גדול מהאישומים נגדו. הצדדים לא הגיעו להסכמה לגבי העונש

 רונן ביטי
רונן ביטי | צילום: חדשות 13

רונן ביטי, אביה של הזמרת עדי ביטי, יודה ככל הנראה בביצוע עבירות מין במסגרת הסדר טיעון – כך פורסם הערב (שלישי) לראשונה בחדשות 13. על פי ההסדר המסתמן, מכתב האישום המתוקן יימחק סעיף האיומים וכן תימחק תלונה של אחת המתלוננות.

עם זאת, ביטי כאמור יודה בחלק גדול מהאישומים נגדו, וכתב האישום נגדו יכיל ככל הנראה שמונה תלונות. ביטי, שמיוצג על ידי עורכי הדין אבי חימי ורותם טובול, והתביעה, לא הגיעו להסכמה בנוגע לעונש שייגזר על אביה של הזמרת.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

פרץ חוזר בו: "טיפולי המרה הם דבר פסול – מתנגד להם נחרצות"

כדי למנוע פגיעת טילי נ"ט: צה"ל ישתול עצים סביב בתים בעוטף

אונס בת ה-11: הילדים החשודים נחקרו כחודש לאחר הגשת התלונה

כזכור, בחודש מארס אשתקד הוגש נגד ביטי כתב אישום בגין עבירות מין בתשע קטינות וכן בגין איומים. העבירות בהן מואשם ביטי הן מעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 14, מעשה מגונה בפני קטינה מתחת לגיל 16, הטרדה מינית בקטינה שטרם מלאו לה 15 ואיומים. על פי האישום ביטי הכיר את הנערות בקבוצת ווטסאפ שהקים למעריצי הבת, בשם "ביטי אימפריה". הוא פנה אליהן בהודעה פרטית ושכנע אותן להעביר את השיחה לאפליקציית טלגרם.

בכתב האישום נטען כי ביטי נהג לנהל שיחות בעלות אופי מיני עם הקטינות, ובין היתר נהג לשאול אותן אם קיימו יחסי מין, ביקש מחלקן הודעה קולית שבה הן נשמעות גונחות, שלח לחלקן תמונות וצילומי וידאו שלו מבצע מעשים מיניים בעצמו, הציע לחלקן לבצע בעצמן מעשים מיניים ועוד.

בנוסף נטען כי הוא ביקש מאחת הקטינות לבצע בו מעשים מיניים וכן שלח לשלוש קטינות סרטון המתעד מעשים כאלה בין שני קטינים בכיתת לימודים.

לפי האישום, בשלב מסוים פתחו חלק מהקטינות קבוצת וואטסאפ שבה חשפו בפני אשתו של ביטי את מעשיו. הוא מואשם ששלח בקבוצה זו הודעה קולית שבה איים על שתיים מהקטינות. "ניצל ניצול ציני ובוטה את הצלחתה של בתו ואת הערצתן של קטינות רכות בשנים לבתו", כך נכתב בבקשת מעצרו עד תום ההליכים.