תיעוד: כך נגנבו רכב ודרכונים של השליח המיוחד למזה"ת

בסרטון ממצלמות האבטחה נראים שלושה רעולי פנים, תושבי מזרח ירושלים, שפרצו לפני שבועות אחדים לביתו של ניקולאי מלדנוב בשכונת טלביה. בעקבות בדל שהושאר במקום, אחד מהם נעצר

זמן צפייה: 01:53

לפני כשלושה שבועות שלושה פורצים תושבי השטחים גנבו את רכבו של שליח האו"ם למזרח התיכון ניקולאי מלדנוב ודרכונים דיפולמטיים מדירתו. אחד מהם, אפילו הספיק לעשן סיגריה והשליך את הבדל שלה בזירה, מה שעזר למשטרה לאתר את החשוד. כעת, נחשף תיעוד האירוע ממצלמות האבטחה.

האירוע התרחש בשכונת טלביה בירושלים. שלושה רעולי פנים הגיעו לביתו של מלדנוב. הם פרצו לביתו, גנבו שני דרכונים דיפלומטיים, טאבלט, כרטיסי אשראי ואת מפתחות הרכב.

בתיעוד שהגיע לידי חדשות 13, נראה שליח האו"ם מלדנוב מגיע לביתו ומחנה את רכבו. זמן קצר לאחר מכן הגיעו הגנבים רעולי פנים, פרצו לביתו, גנבו משם את השלט לרכב המרצדס של מלדנוב שחנה בחניון התחת קרקעי – וגנבו אותו.

לעוד כתבות בחדשות 13 >>

לאחר ביטול מרחב הדיג: רקטה שוגרה לעבר עוטף עזה – ויורטה

חרף ההפגנות בהונג קונג – סין לא תוותר על חוק ההסגרה • פרשנות

עיצוב רהיטים ואימוני כושר ייחודיים: החיים שאחרי קריירת השירה

פריצה וגניבת רכבו של מלדנוב
פריצה וגניבת רכבו של מלדנוב

"קיבלנו דיווח על פריצה לדירה בשכונת טלביה שבירושלים", הסביר פקד אבי שרייר, ראש מחלקת פשעים במשטרת מוריה, "זה נקרא 'התפרצות דאבל' בעגה המשטרתית, הכוונה היא לפריצה לדירה, גניבת מפתחות לרכב ולאחר מכן גניבת הרכב".

אחד החשודים בגניבה עישן סיגריה והשליך אותה על הרצפה, והשלושה נכנסו לרכב הגנוב ונסעו מן המקום. כשהשוטרים הגיעו למקום, הם הבחינו בבדל הסיגריה שנותר מאחור. בעקבות בדיקת די.אן.איי הצליחו במשטרה לזהות את אחד החשודים, והוגש נגדו כתב אישום. שני החשודים הנוספים בפריצה טרם נתפסו. "הצלחנו לאתר ראייה בחניון – 'ראיית הזהב', ממנה הפקנו בסופו של דבר פרופיל", הוסיף שרייר, "אני שמח מאוד מהתוצאה".