עיצוב רהיטים ואימוני כושר ייחודיים: החיים שאחרי קריירת השירה

כשימי אור הזרקורים מאחוריהם, מצאו רוני "סופרסטאר" וסולן פורטרט רון רוזנפלד כיוונים מפתיעים. "קיוויתי שלא אתחרט - אבל אומרים שעל מה שלא עשית תצטער יותר" • אחרי התהילה, פרק שני

זמן צפייה: 08:37

חיי המדף של מוזיקאים עלולים להיות קצרים מאוד. במקרה של רוני דואני, שכונתה בשיא הקריירה שלה "רוני סופרסטאר", ז'אנר מוזיקת הפופ מגיע מראש עם תאריך תפוגה קצר. דואני פרצה לתודעה הציבורית ב-2004, עם שירה "סופרסטאר" שזכה להצלחה מטאורית בין לילה. "הוצאתי סינגל ותוך שלושה חודשים כולם ידעו", דואני מספרת. "זה היה בלתי נתפס, וגם הייתי בטוחה שכל מה שאני אעשה בתוך רגע יהפוך לבום. לפעמים זה בום קטן, ולפעמים זה לא היה בום בכלל".

רוני סופרסטאר ורון רוזנפלד
רוני סופרסטאר ורון רוזנפלד | צילום: חדשות 13

עוד בחדשות 13:

רפואה והרצאות בפני תלמידים: החיים שאחרי קריירת הדוגמנות

פייגלין: "רוצים לחבור לבנט או שקד – אך לא לפרץ וסמוטריץ';"

הריאיון שנגנז והפגישה החשאית עם אלוביץ': עדות חפץ בתיק 4000

רוני סופרסטאר ורון רוזנפלד
רוני סופרסטאר ורון רוזנפלד | צילום: חדשות 13

אחרי ימי ה-"סופרסטאר", פנתה דואני לתחום הכושר וייבאה לארץ את תחום האימון על גלשן, ואף פתחה חדר כושר עם כמה שותפים. ההחלטה לעזוב את אור הזרקורים, כך סיפרה, לא הייתה קלה. "היו המון שעות במקלחת תחת מים כשהמחשבות עוברות. כשאתה עושה מהלכים אתה אומר לעצמך 'הלוואי שאני לא אתחרט על זה', אבל יש משפט שאומר שעל הדברים שלא עשית תצטער יותר מאשר אלו שכן".

גם ימי התהילה של רון רוזנפלד, סולן להקת "פורטרט" שכבש את הרדיו עם השירים "הכל מבינה" ו-"עד אלייך" נמצאים הרחק בעברו. עיסוקו בעיצוב רהיטים החל לגמרי במקרה, כשהציב את הטלוויזיה בביתו החדש על ארגז ישן של סינטיסייזר. "חברים ראו ושאלו מאיפה ואם אני יכול לעשות להם גם. אמרתי שכן", סיפר. "מפה לשם עשיתי איזה אתר קטן ברשת, ופתאום התחילו להגיע טלפונים".