רימון הלם הושלך לעבר ביתו של ראש עיריית נתיבות

אין נפגעים בתקרית שבה הושלך הרימון לעבר הבית של יחיאל זוהר. נבדק חשד שיש קשר להחלטתו לסגור שוק פיראטי. ראש העיר לחדשות 13: "מעריך שזה קשור לצווי הריסה שהוצאתי, מנסים להרתיע אותי"

זמן צפייה: 00:18

רימון הלם הושלך הערב (ראשון) לעבר ביתו של ראש עיריית נתיבות, יחיאל זוהר. לא היו נפגעים באירוע. נבדק חשד שהאירוע קשור להחלטה של ראש העירייה לסגור שוק פיראטי בעיר.

זוהר מסר לחדשות 13: "רימון הלם שני בחודשיים האחרונים. מנסים להרתיע אותי. אין נפגעים והכל בסדר. אני מעריך שזה קשור לצווי הריסה שהוצאתי ויש כאלה שלא אוהבים אותי. אני ממשיך לעבוד".

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-crime-and-law-20190818-2341' autoplay='0' credit='חיים אזולאי' desc='הכניסה לביתו של ראש עיריית נתיבות לאחר שנזרק לעברו רימון הלם' kid='1_lx7z3tmj' duration='75'']

לכתבות נוספות בחדשות 13: 

חמאס רוצה להזכיר: הסדרה עם ישראל תגיע דרך עימות • פרשנות

גנץ על חקירת ההדלפות: "לא היו ולא יהיו פיצולים בכחול לבן"

"הנהג חייב להיענש": קרב חייה של המשפחה שנדרסה בקריית גת

זוהר מכהן כראש העיר משנת 1994. הוא חבר מרכז במפלגת הליכוד ונחשב מקורב לראש הממשלה בנימין נתניהו. בבחירות לרשויות המקומיות בשנה שעברה, ניצח את משה בנימין פרץ, כאשר זכה ב-11,029 קולות (63.85%) ונבחר לקדנציה שביעית ברציפות בתפקיד. בין היתר, היה ממארגני המחאה נגד המדיניות הפרו-חרדית שהפעילה הרשות המקומית, ובתוך כך סגירתם של מוקדי הציבור העירוניים בשבת.

ראש עיריית נתיבות, יחיאל זוהר | צילום: חדשות 13