"הנהג חייב להיענש": קרב חייה של המשפחה שנדרסה בקריית גת

בשבועיים שעברו מאז התאונה הקשה, שבה מואשם הנהג שהיה שיכור כשדרס את משפחת טקלה, האם גביאו לא הפסיקה לעבור בין המחלקות וחדרי הטיפול, כשבני המשפחה התעוררו אחד אחרי השני • תיעוד מיוחד

זמן צפייה: 08:18

הנהג הצעיר שי טסמה הרס לפני כשבועיים משפחה שלמה, משפחה טקלה, כשלפי כתב האישום נהג שיכור בשדרות צה"ל שבקריית גת, ופגע באם גביאו, האב מטוקו בן ה-40, והילדות ליה בת השבע ונטלי בת החמש. אם המשפחה גביאו אפשרה לצוות חדשות 13 ללוות אותה, ולהיכנס איתה למחלקות הטיפול נמרץ ולחדרי הניתוח, כדי לתעד את ההרס, אבל גם את האמא הגיבורה שעשתה הכול כדי לאחות את השברים.

מאז יום התאונה גביאו, חבולה בכל גופה, עברה בין החדרים שבהם מאושפזים בעלה ושתי בנותיה. אבל חמישה ימים בלבד לאחר התאונה פוקחת עיניה ליה הבכורה, שזכרה כמעט הכל. "הלכנו לטיול, חצינו את הכביש, נדרסנו, ובאו לקחת אותנו באמבולנס", שחזרה. "הרגשתי שהכביש חם".

לכתבות נוספות בנושא >>

אב ושתי בנותיו נפצעו קשה מפגיעת רכב - חשד שהנהג היה שיכור

"נהג בשכרות ובקלות ראש": אישום נגד הנהג שדרס משפחה בקריית גת

שותה בירה לפני העלייה על ההגה: תיעוד הנאשם בדריסה בקריית גת

גביאו טקלה
גביאו טקלה | צילום: חדשות 13

אחרי שליה התעוררה התחילו השאלות הקשות. "לא ידענו מה לספר על המצב של אבא", סיפר אודי מזרחי, גיסו של מטוקו שנפצע קשה. "כל פעם אנחנו משקרים להן". ליה שאלה את אמה היכן אבא. "כל הזמן היא שאלה אותי", סיפרה גביאו, "לא היה לי מה לענות לה".

12 ימים מיום התאונה, ליה התבשרה שאחותה נטלי התעוררה. היא לא עזבה לה את היד, וגם כשחזרה למחלקה שלה, רצתה בכל שעה לדעת מה שלום אחותה, וביקשה לדבר איתה בטלפון. 24 שעות לאחר מכן, אחרי 13 ימים בהרדמה, הצוות הרפואי בישר לבני המשפחה את מה שכל כך רצו לשמוע, ומטוקו פקח את העיניים.

ליה טקלה
ליה טקלה | צילום: חדשות 13
נטלי טקלה
נטלי טקלה | צילום: חדשות 13

כך נראים הימים והליליות של משפחת טקלה, ומסעה של אם גיבורה, שעברה בלי הפסקה בין המחלקות וחדרי הטיפול. "הנהג חייב לקבל את המנה שלו, המדינה תחליט", סיפרה. "הוא לא הרס רק את ארבע בני המשפחה, הוא הרס את כל המשפחה".

זירת התאונה בקריית גת
זירת התאונה בקריית גת | צילום: חדשות 13
מטוקו טקלה
מטוקו טקלה | צילום: חדשות 13

ניתן לתרום למשפחה בחשבון הבנק הבא:

מספר חשבון:143362

סניף:279

בנק:04

או באפליקציית ביט במספר - 054-2549809