"הגננת בי-ם התעללה בילדים בכורים – וניצלה את תמימות ההורים"

מעצרה של כוכבית היצקלמז הוארך בחמישה ימים. החשד המרכזי שמיוחס לה הוא בחירת הפעוטות שבהם התעללה, כדי שההורים חסרי הניסיון, שלא ידעו כיצד פעוטון אמור להתנהל, יימנעו מהגשת תלונה

זמן צפייה: 00:33

החשד להתעללות בפעוטות בירושלים: מעצרה של המטפלת כוכבית היצקלמז, הגננת החשודה בעשרה מקרי התעללות בגן בירושלים, הוארך היום (רביעי) בחמישה ימים נוספים. הורי הילדים הגיעו לדיון, והתעמתו עם בני המשפחה של היצקלמז.

החשד המרכזי נגד היצקלמז הוא שהיא התעללה בכוונה דווקא בפעוטות שהם ילדים בכורים, ובכך למעשה ניצלה לכאורה את חוסר הניסיון של ההורים, כדי שלא יגישו נגדה תלונה במשטרה.

לעוד כתבות בנושא:

עוד תלונה על התעללות בילד נגד סייעת בראש העין; המשטרה בודקת

הוארך מעצרה של המטפלת החשודה בהתעללות בפעוטון בירושלים

הורי ילדים שחוו התעללות ע"י מטפלות וגננות במגעים לריצה לכנסת

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-20190731-1523' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_1p1v1xb1' duration='13'']

כוכבית היצקלמז בבית המשפט
כוכבית היצקלמז בבית המשפט, היום | צילום: חדשות 13

היצקלמז, שמפעילה בביתה שבשכונת גילה פעוטון ללא היתר, נעצר לפני כשבוע וחצי, ובמהלך חקירה שנפתחה נגדה אספה המשטרה ראיות חדשות במקביל לתלונות נוספות שהתקבלו נגדה. מאז, מעצרה הוארך מעת לעת.

מוקדם יותר היום, פורסם לראשונה בחדשות 13 כי המשטרה בודקת בימים אלה תלונה נוספת שהוגשה נגד סייעת שעובדת בצהרון בראש העין, בגין התעללות בילד בן שש.

לפי התלונה, שהגישה אמו של הילד, בשבוע שעבר הסייעת היכתה את בן השש, גררה אותו על הרצפה לעבר תחנת אוטובוס סמוכה וצעקה עליו. הילד סיפר את המקרה להוריו. במקביל, ילדים נוספים שנכחו בצהרון סיפר על האירוע להורים שלהם.

לפני כשבוע, כזכור, הובאה כרמל מעודה, "הגננת המתעללת" מראש העין, נגדה הוגש כתב אישום חמור בגין 18 מקרים, הובאה לדיון בבית המשפט, שבמהלכו צעקו ההורים על הנאשמת והטיחו בה קללות. פרקליטה של מעודה אמר בדיון: "היא כשירה לעמוד לדין, אבל בזמן ביצוע המעשה לא הייתה מודעת למעשיה".

תרימי את הראש, תרימי את השיער, תסתכלי לנו בעיניים", זעקו ההורים. "כמו בדיון הראשון שחייכת לנו. איפה החיוך? כרמל מעודה את זבל".