עוד תלונה על התעללות בילד נגד סייעת בראש העין; המשטרה בודקת

אמא לבן שש התלוננה כי בנה סיפר לה שהסייעת בצהרון שלו גררה אותו על הרצפה לכיוון תחנת אוטובוס סמוכה – וצעקה עליו. ילדים נוספים בגן סיפרו על המקרה להוריהם • פרסום ראשון

גן ילדים, אילוסטרציה
גן ילדים, אילוסטרציה | צילום: GettyImages

המשטרה בודקת בימים אלה תלונה נוספת שהוגשה נגד סייעת שעובדת בצהרון בראש העין, בגין התעללות בילד בן שש – כך פורסם היום (רביעי) לראשונה בחדשות 13.

לפי התלונה, שהגישה אמו של הילד, בשבוע שעבר הסייעת היכתה את בן השש, גררה אותו על הרצפה לעבר תחנת אוטובוס סמוכה וצעקה עליו. הילד סיפר את המקרה להוריו. במקביל, ילדים נוספים שנכחו בצהרון סיפר על האירוע להורים שלהם.

מעיריית ראש העין נמסר: "הסייעת הושעתה עם היוודע הנושא. הנהלת הצהרון שוחחה עם ההורים והם קיבלו החזר כספי. נכון לעכשיו הנושא בבדיקת המשטרה".

לעוד כתבות בנושא:

הוארך מעצרה של המטפלת החשודה בהתעללות בפעוטון בירושלים

הורי ילדים שחוו התעללות ע"י מטפלות וגננות במגעים לריצה לכנסת

עקב ערעור חדשות 13: הותר לפרסום שם החשודה בהתעללות בגן בי-ם

גן ילדים, אילוסטרציה
גן ילדים, אילוסטרציה | צילום: GettyImages

בד בבד, מעצרה של המטפלת כוכבית היצקלמז, החשודה בעשרה מקרי התעללות בגן בירושלים, הוארך בחמישה ימים נוספים. הורי הילדים הגיעו לדיון, והתעמתו עם בני המשפחה של היצקלמז.

לפני כשבוע, כזכור, הובאה כרמל מעודה, "הגננת המתעללת" מראש העין, נגדה הוגש כתב אישום חמור בגין 18 מקרים, הובאה לדיון בבית המשפט, שבמהלכו צעקו ההורים על הנאשמת והטיחו בה קללות. פרקליטה של מעודה אמר בדיון: "היא כשירה לעמוד לדין, אבל בזמן ביצוע המעשה לא הייתה מודעת למעשיה".

כוכבית היצקלמז בבית המשפט
כוכבית היצקלמז בבית המשפט | צילום: חדשות 13
"תרימי את הראש, תרימי את השיער, תסתכלי לנו בעיניים", זעקו ההורים. "כמו בדיון הראשון שחייכת לנו. איפה החיוך? כרמל מעודה את זבל".

עו"ד בנימין מלכא, המייצג את משפחות הילדים, אמר מוקדם יותר היום כי "בימים האחרונים טווה מעודה בעזרת סניגוריה על גבי העיתונים נרטיב לפיו לא היתה יציבה נפשית, מדובר, לצערי, בניסיון של ניצול ציני ומזעזע של טענת ה'יסוד הנפשי', כלי התקשורת חייבים להפסיק לשתף פעולה עם הספין הזה! 18 פעוטות שעברו התעללות מחרידה, מגובה בסרטונים - אסור לתת למעודה לחמוק מעונש מירבי".

כרמל מעודה
הגננת כרמל מעודה

כזכור, לפני כשבועיים הגישה מעודה בקשה לבית המשפט המחוזי להיפגש עם פסיכיאטר. זאת, לאחר שמסרה גרסה לפיה היא אינה זוכרת את האירועים. מעודה החליפה עורך דין, ופרקליטה החדש, אפרים דמרי, הודיע לאחר שנפגש עמה שגרסתה מחייבת הערכה של גורם מקצועי.