עובד זר נעצר בחשד לביצוע מעשים מגונים בשני ילדים בבנימין

המשטרה חושדת כי באחד המקרים ביצע העובד, אזרח תאילנד, את המעשה בבריכה של היישוב. הוא הפשיל את מכנסיו של הילד וביצע בו מעשה מגונה. מעצרו הוארך בחמישה ימים

גן ילדים, אילוסטרציה
גן ילדים, אילוסטרציה | צילום: GettyImages

המשטרה עצרה היום (רביעי) עובד זר מתאילנד בחשד לביצוע מעשים מגונים בשני ילדים באחד הישובים בבנימין. לפי חשד המשטרה, באחד המקרים ביצע עובד הזר את המעשה בבריכה של היישוב. הוא הפשיל את מכנסיו של הילד וביצע בו מעשה מגונה. מעצרו הוארך בחמישה ימים.

מקרה זה הוא האחרון בשרשרת מקרים של תקיפות והטרדות מיניות - ואף אונס, במקרים שונים וביישובים ברחבי בנימין. כזכור, ביום ראשון הוגש כתב אישום נגד מחמוד קטוסה, פלסטיני תושב דיר קדיס שממערב לרמאללה בגין אונס, תקיפה וחטיפה של ילדה בת שבע באזור בנימין מבית הספר בו עבד. לפי כתב האישום, קטוסה עבד במוסד חינוכי באזור בנימין והועסק בנקיון ותחזוקה, הכיר את הילדה במקום עבודתו וטיפח עמה קשר בכך שהיה מדבר איתה מעת לעת ונותן לה ממתקים. באחד הימים הוביל הנאשם את הילדה לבית באזור כשהוא אוחז בידיה בכוח, גורם לנפילתה ואונס אותה בנסיבות מחמירות תוך שהיא בוכה וזועקת לעזרה. לאחר שסיים, שחרר אותה לביתה.

כתבות נוספות בחדשות 13:

התוכנית הראשונה של השר פרץ: חלוקת תנ"ך לתלמידים בטקס בכותל

פרטים חדשים באונס בת ה-7; החשוד יובא היום לדיון בהארכת מעצרו

הבית ברחוב מיכ"ל: ביהמ"ש קבע – הנכס יישאר ברשות הדיירות

גן ילדים (אילוסטרציה)
גן ילדים (אילוסטרציה) | צילום: fotolia

אמש פורסם בחדשות 13 כי היה עם קטוסה אדם נוסף בתוך הדירה שבה בוצע מעשה האונס לכאורה, אך המשטרה לא חקרה אותו, למרות שזהותו ידועה לתושבי המקום. מוקדם יותר אתמול, התייחס גורם משפטי בכיר לפרשה והסביר כי ייתכן שהתיאור המופיע בכתב האישום אינו נכון. אף שאין עוררין על זהות הילדה והנאשם, קיימת האפשרות כי המידע המפורט במסמך דווקא מוביל לאירוע אחר, שהמידע לגביו מעורפל. משמעות הדבר היא שאם האירוע המתואר בכתב האישום שגוי ופרטי האירוע השני מעומעמים - החקירה מצויה במבוי סתום.

בתוך כך, פרשת אונס נוספת פורסמה בחדשות 13 בחודש שעבר, במסגרתה מורה המלמד באחד מהיישובים הגדולים בשומרון נעצר בחשד לביצוע מעשים מגונים בילדות. משטרת אריאל ביצעה את המעצר אז, לאחר שהתקבלו כמה תלונות נגד החשוד בנוגע לביצוע מעשי פדופיליה בתלמידות בכיתות ג'-ה'.