רצח הנער בקריית גת: המטפל שטיפל באב עוכב לחקירה

פרסום ראשון: המשטרה איתרה את הגבר, תושב גוש עציון בשנות ה-30 לחייו, ומייחסת לו חשדות לפיהן סיפק סמים מסוכנים לאב שדקר את בנו בן ה-14 למוות. חקירת האירוע נמשכת

בן ה-14 שנדקר למוות ואביו שע"פ החשד רצח אותו

רצח הנער בקריית גת: המשטרה עצרה היום (שלישי) את המטפל שטיפל באב החשוד שדקר למוות את בנו בן ה-14 לפני שבוע - כך פורסם לראשונה בחדשות 13. המטפל, זמר ויוצר בשנות ה-30 לחייו, תושב גוש עציון - שעוסק גם בטיפול אלטרנטיבי חשוד כי סיפק לאב סמים מסוכנים. חקירת האירוע נמשכת.

עורכי הדין יהודה פריד וטל גבאי, המייצגים את האב החשוד, מסרו: "אנחנו סומכים את ידינו על רשויות החקירה. ככל שנוקפות השעות מצטברות עוד ועוד ראיות ועדויות אשר מצביעות באופן ברור כי האירוע הטרגי הזה נגרם כתוצאה מהתקף פסיכוטי חמור, אליו נקלע מרשנו כתוצאה מטיפול שבוצע על ידי מטפל שאינו מוסמך וכלל הלעטה בכדורים מסוכנים. המטפל נעצר הבוקר ואנו בטוחים כי המשטרה והפרקליטות ימצו עמו את הדין בגין הטיפול הנפשע שניתן על ידו ואשר הוביל לתוצאה המחרידה".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

מצביעים בנתב"ג ובמחלקות הקורונה: בחירות בצל המגפה • תיעוד

10 נורו למוות בטבח בסופרמרקט בקולורדו – החשוד נעצר

ערב הבחירות לכנסת ה-24: המפתחות לניצחון של כל אחד מהגושים

החשוד באספקת סמים לאב החשוד ברצח בנו בקריית גת
החשוד באספקת סמים לאב החשוד ברצח בנו בקריית גת

קרובי משפחתו של האב מקריית גת סיפרו לחדשות 13 כי "רב שנמצא בקשר עם האב העיד שביום הרצח, הוא הגיע אליו ובכה לו במשך כשעתיים שהטיפול משפיע עליו לרעה וכי הוא רואה אדמו"רים וצדיקים כל הזמן. מרגיש ששולטים בו מלאכים".

לאחר הרצח, כזכור, קרוב משפחה של האב טען כי באותו בוקר האב היה בטיפול פסיכודלי באמצעות סמים אצל המטפל, שחיפושי המשטרה אחריו נחשפו לראשונה בחדשות 13. במקביל, עלו עדויות שלפני הרצח האב רקד במשרדו, קרא "המשיח בא" - ואז נכנס הביתה ודקר את הנער.

הבית בקריית גת שבו בן 14 נדקר למוות ע''י אביו
הבית בקריית גת שבו בן 14 נדקר למוות ע''י אביו | צילום: עמית מלול

כאמור, לחדשות 13 נודע כי אחד מכיווני החקירה הוא אפשרות שאדם שהציג עצמו מטפל אלטרנטיבי והאב טופל אצלו בחודשים האחרונים קשור למקרה. לא ברור אם הוא מחזיק ברישיון לעסוק בתחום.

לפני שבוע, כאמור, נער בן 14 נדקר למוות בביתו שבקריית גת. אביו בן ה-37 נעצר בחשד שרצח אותו לעיני אמו, לאחר שזו הזעיקה את המשטרה ואמרה כי בעלה דוקר את בנה במהלך התקף פסיכוטי. תחילה הוא נמלט מהמקום כשבנו במצב אנוש, אך בהמשך הוא נעצר וזמן קצר מאוחר יותר נקבע מותו של בן ה-14 בבית החולים ברזילי.