10 נורו למוות בטבח בסופרמרקט בקולורדו - החשוד נעצר

גבר חמוש נכנס למכולת בעיר בולדר ופתח באש לעבר הנוכחים. לאחר בדיקת ברשתות החברתיות של החשוד, שבהן פרסם פוסטים אסאלמיסטיים עולה כי מדובר בפיגוע. עדי ראיה: הוא פשוט בא והחל לירות

זמן צפייה: 00:17

טבח בקולורדו: 10 בני אדם נורו היום (שלישי) למוות בירי המוני בסופרמרקט בעיר בולדר שבקולורדו, בהם אריק טאלי שוטר בן 51, שהיה הראשון להגיע לזירת הירי. על פי דיווחים של המשטרה המקומית, החשוד סובל מפגיעות חמורות והוא נעצר על ידם. הנשיא ג'ו ביידן עודכן בפרטי האירוע. "נראה כי כולנו שיערנו שיום אחד בחיינו נהיה חלק מאירוע כזה", אמר ג'יימס בנץ, ניצול מהירי.

כאמור, הגבר החשוד נעצר והועבר לטיפול רפואי עקב פציעתו. מסתמן כי מדובר בפיגוע, כך עולה מבדיקה שבוצע ברשתות החברתיות של המפגע, שבהן פרסם פוסטים אסלאמיסטיים רדיקליים. לאחר מכן פורסם כי שמו הוא אחמד אל עיסא בן 21, והינו מהגר סורי. נוסף על כך, הוא הואשם בעשרה סעיפי רצח.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

ערב הבחירות לכנסת ה-24: המפתחות לניצחון של כל אחד מהגושים

פלאפון ו"יס": עובד שלא יתחסן או ייבדק – ישב בבית על חשבונו

מתווה משרד הבריאות: יום העצמאות – ללא במות אומנים ברשויות

כוחות משטרה ליד הסופרמרקט בבולדר, קולורדו
כוחות משטרה ליד הסופרמרקט בבולדר, קולורדו | צילום: רויטרס

"הוא פשוט בא והתחיל לירות", אמרה סטודנטית באוניברסיטת קולורדו שעשתה קניות במקום יחד עם שותפתה לחדר. "הוא שחרר מספר יריות, ואז היה שקט. לאחר מכן הוא שחרר צרור נוסף. הוא לא ריסס", סיפרה אחת השותפות.

הטבח ההמוני בקולורדו אירע שבוע אחד לאחר טבח נוסף באטלנטה, במהלכו נהרגו שמונה בני אדם, בהן שש נשים ממוצא אסיאתי. צעיר בן 21 מואשם ברציחות הללו.