בן 14 נדקר למוות בביתו - אביו נעצר בחשד שרצח אותו לעיני אמו

אישה מקריית גת דיווחה למשטרה כי בעלה בן ה-37 דקר את בנה בסכין במהלך התקף פסיכוטי. מותו של הנער נקבע בביה"ח. לחשוד אין עבר פלילי. אחד השכנים: "בחיים לא היית מאמין שהוא יעשה את זה"

זמן צפייה: 00:55

חשד לרצח נער בידי אביו: בן 14 נדקר אמש (רביעי) למוות בביתו שבקריית גת. אביו בן ה-37 נעצר בחשד שרצח אותו לעיני אמו, לאחר שזו הזעיקה את המשטרה ואמרה כי בעלה דוקר את בנה במהלך התקף פסיכוטי. תחילה הוא נמלט מהמקום כשבנו במצב אנוש, אך בהמשך הוא נעצר וזמן קצר מאוחר יותר נקבע מותו של בן ה-14 בבית החולים ברזילי.

גורמים המעורים בחקירה מעריכים שהאב ישלח להסתכלות פסיכיאטרית: "לא מצליחים למצוא סיבה לכך שתוביל לעשות את המעשה המחריד הזה". אחד השכנים סיפר כי "הבחור הזה כזה עדין נפש, איש עסקים, השתדרג בשנה האחרונה לווילה. בחיים לא הייתי מאמין שהוא יעשה דבר כזה, בן אדם אמיד שלא היה חסר לו כלום".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

בזק"א השתמשו בעמותות וחברות רדומות – לתרומות של מיליונים

עדותה של בת ה-10 שנאנסה במיטתה: "אני לא מצליחה להירדם בלילה"

ישראל קיבלה את המכתב מבית הדין בהאג – המל"ל קיימה דיון בנושא

זירת האירוע שבה בן 14 נדקר למוות ע''י אביו
זירת האירוע שבה בן 14 נדקר למוות ע''י אביו | צילום: דיווחי הרגע

לחדשות 13 נודע כי אחד מכיווני החקירה הוא אפשרות שאדם שהציג עצמו מטפל אלטרנטיבי והאב טופל אצלו בחודשים האחרונים קשור למקרה. המשטרה מחפשת אחריו. לא ברור אם הוא מחזיק ברישיון לעסוק בתחום.

שכן אחר סיפר לחדשות 13: "האב תמיד התגאה בילד. רק אתמול קנה לו בגדים חדשים, הם היו בקשר טלפוני. ילד זהב. לפי מה שאני יודע האבא הלך לפני שבועיים לאיזה טיפול בהיפנוזה, או טיפול במשהו אחר ופתאום חזר משובש. עצוב לכולנו, לא ברור".

הבית בקריית גת שבו בן 14 נדקר למוות ע''י אביו
הבית בקריית גת שבו בן 14 נדקר למוות ע''י אביו | צילום: עמית מלול

המשטרה כאמור פתחה בחקירה והחליטה על הקמת צוות מיוחד לשם כך. לאב, שנמלט לאחר האירוע לחורשה מאחורי ביתו, שבה נתפס, אין עבר פלילי. בשלב זה אין הסבר למעשה שביצע. מבדיקה ראשונית עולה כי לא התקבלו עבר תלונות על אלימות בבית.

המועצה לשלום הילד התייחסה למקרה ומסרה כי "מדובר באירוע מזעזע ונורא. ילד צעיר שנרצח, על פי החשד, על ידי מי שהיה אמור להגן עליו ולשמור עליו מכל משמר. רצח ילדים ע"י הוריהם הוא תופעה שהדעת מתקשה לקבל. משנת 2005 נרצחו 58 ילדים בתוך המשפחה. חלק ממקרי הרצח אינם ניתנים לחיזוי מראש, אולם בחלק מהמקרים ניתן היה להציל חיים באמצעות זיהוי אותות מצוקה ותקשורת בין הרשויות השונות".