החיסול הכפול בדרום תל אביב: נעצר חשוד במעורבות באירוע

כחצי שנה לאחר פיצוץ מטען ברכבם של שני אנשי העולם התחתון בשכונת התקווה, אלעד סרדניוב ועוזי בר ציון, המשטרה עצרה צעיר המשתייך לכנופייה לה מיוחס המעשה. הרצח טרם פוענח

זמן צפייה: 01:04

צעיר נעצר היום (ראשון) בחשד למעורבות בחיסול הכפול שהתרחש בשכונת התקווה בתל אביב בחודש נובמבר האחרון, שבו נהרגו אלעד סרדניוב ועוזי בר ציון – דמויות מוכרות בעולם הפשע. החשוד משתייך לכנופייה לה מיוחס החיסול, אך המשטרה טרם פענחה את הפשע. הצעיר יובא מחר להארכת מעצר.

בחודש פברואר נורה למוות שרון דדון, צעיר בשנות ה-20 לחייו מטווח קצר, בעת שניסה להיכנס לרכבו, בחניון ברמת גן. צוות מד"א ביצע בו פעולות החייאה ופינה אותו לבית החולים בילינסון, שם נקבע מותו לאחר זמן קצר.

אחד הכיוונים שהמשטרה בדקה הוא שהחיסול בוצע כנקמה על חיסולו של עוזי בר ציון בשכונת התקווה בדרום תל אביב לפני כשלושה חודשים וחצי. כמו כן, תיעוד ניתן לראות את לוחית הרישוי של הרכב. המשטרה חוקרת את החשד כי המחסלים שכפלו מספר רכב של אחד הדיירים בבניין, וכך נכנסו בחניון עם מכונית, מבלי לעורר חשד.

עוד בחדשות 13:

ישראלים בסרי לנקה אחרי מתקפת הטרור: "החיים ממשיכים כרגיל"

אבו מאזן: "נתניהו לא מאמין בשלום – איננו בונים עליו"

פסח חורפי: עץ קרס על רכב, החרמון נסגר ופעילויות לחג בוטלו

זירת החיסול בשכונת התקווה
זירת החיסול בשכונת התקווה | צילום: חדשות 13

כאמור, בחודש נובמבר נהרגו שני בני אדם בשנות ה-30 לחייהם מפיצוץ שאירע ברכב בפינת הרחובות אצ"ל ולח"י, בשכונת התקווה שבתל אביב. המשטרה מסרה כי הרקע לאירוע פלילי. שני ההרוגים, אלעד סרדניוב ועוזי בר ציון, היו דמויות מוכרות בעולם התחתון שהשתייכו למלחמת הארגונים של גוש דן. ככל הידוע מטען הוצמד לרכב והתפוצץ, וייתכן שאף בוצע מעקב אחרי הרכב. רכב שני שחנה במקום נפגע גם הוא, ונשרף כתוצאה מהפיצוץ של הרכב בו ישבו ההרוגים.

פרמדיקים של מגן דוד אדום, שמחה סימנדוייב וגל פאר, שהגיעו למקום, סיפרו: "היינו באחד מהרחובות הסמוכים והגענו בתוך זמן קצר למקום. ראינו שני כלי רכב עולים באש ועשן סמיך. לא ניתן היה להתקרב לרכבים ובשלב הראשון לא ידענו אם ישנם נפגעים. כוחות הכיבוי פעלו לכבות את האש ושניתן היה להתקרב הבחנו בשני גברים בשנות ה-30 ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם במקום. המשכנו בסריקות ברכב השני ובסביבה ולא אותרו נפגעים נוספים".