תיעוד: חשוד בסחר בנשק דורס לוחמת מג"ב - ונמלט במהירות מהזירה

בפעילות יזומה שהתקיימה בשבוע שעבר בצפון, צולם אדם שהוגדר "יעד של המשטרה" בגין עבירות של החזקת נשק בלתי חוקי פוגע ברגלה של גל מרלי ונוסע מהמקום. "במזל זה נגמר רק בשבר בקרסול"

זמן צפייה: 02:08

בפעילות יזומה של לוחמי משמר הגבול בשבוע שעבר בכפר מראר, שהובילה למציאת אחד היעדים במבצע, תועד החשוד פוגע ברכבו בלוחמת גל מרלי, דורס את רגלה ונמלט במהירות מהזירה.

היום (שני), היא סיפרה לחדשות 13 על רגעי הפחד: "תוך כדי שאני בריצה לצוות השני, הוא הפתיע אותי מהצד. הוא נסע במהירות שאי אפשר להסביר, ובעצם רק בשנייה האחרונה הצלחתי להבין מה קורה. קפצתי הצידה, ובמזל זה נגמר רק בשבר בקרסול".

כשרגלה עדיין מגובסת, תיארה כיצד נדרסה באכזריות על ידי מי שהוגדר, כאמור, "יעד של המשטרה" בעבירות של נשק בלתי חוקי. "התחלנו לעקוב אחרי הרכב ומצאנו אותו. הוא נכנס לתוך מתחם מסחרי, ואמרנו שזה בדיוק המקום המתאים להתקיל אותו", אמרה מרלי.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

היועמ"ש יתנגד למינוי מ"מ לפרקליט המדינה בניגוד לעמדתו

30 יום לבקשת החסינות: נתניהו שוקל – אך עדיין לא הכריע

נתניהו: "הלכתי רחוק"; גנץ: "נמצא עבורך מעמד ההולם את מצבך"

תיעוד דריסת שוטרת
תיעוד דריסת שוטרת | צילום: דוברות המשטרה

בתיעוד נוסף, ניתן לראות את הנאשם בדריסת השוטרת בודק את הנזק שנגרם לרכבו. בצילום אחר, תועד צוות משמר הגבול והמשטרה שמגיעים אליו ולוכדים אותו באקדחים שלופים.

עו"ד תומר נוה, המייצג את הנאשם בדריסה, התייחס לדברים ואמר: "הלקוח שלי, מבחינת התנהלות במהלך האירוע, היה במצוקה. לא הייתה לו שום כוונה לפגוע בשוטר כזה או אחר. לא הייתה לו שום כוונה להימלט מהזירה".