הוארך בחמישה ימים מעצר ההורים מלוד החשודים בהתעללות בבתם

ביהמ"ש השלום בראשל"צ קבע כי הזוג, שנעצר לאחר שבת החמש אותרה כשהיא קשורה למקלחת בדירה, יישאר במעצר עד יום שני. בדיון, נציג המשטרה הטיל ספק שהשניים הם הוריה הביולוגיים של הילדה

זמן צפייה: 00:57

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (חמישי) בחמישה ימים נוספים את מעצרם של זוג ההורים מלוד, החשודים בהתעללות בבתם בת החמש. במהלך הדיון בעניינם, נציג המשטרה הטיל ספק כי השניים הם הוריה הביולוגיים של הילדה.

זאת, לאחר שביום ראשון האריך בית המשפט את מעצר ההורים בארבעה ימים. בעת הדיון אמר השופט: "החשד הוא לא לאירוע שקרה ברגע מסוים, זה משהו מאוד מתמשך". השופט אף הגדיל ואמר: "ראיתי הרבה תיקים בחיי - כאלה דברים עוד לא ראיתי". במהלך הדיון נודע כי הילדה תושאלה בנוגע למעשים המיוחסים להוריה, בני 36 ו-41.

לכתבות נוספות בנושא >>

בת 5 נמצאה קשורה למקלחת בדירה בלוד; ההורים נעצרו

"נקשרה בידיה וברגליה": הוארך מעצר ההורים החשודים בהתעללות

"לא ראיתי תיק כזה בחיי": הוארך מעצר החשודים בהתעללות בתם

בית המשפחה החשודה בהתעללות בילדה בלוד
בית המשפחה החשודה בהתעללות בילדה בלוד | צילום: חדשות 13

בשבוע שעבר בית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרו של האב החשוד בהזנחה של בתו בת החמש בחמישה ימים. מעצרה של האם, תושבת השטחים השוהה בישראל באופן בלתי חוקי, הוארך בשישה ימים. נציגת המשטרה טענה אז בדיון כי הילדה נמצאה כשהיא קשורה בחבל לאמבטיה בידיה וברגליה, וכי השוטרים נאלצו לחתוך את החבל.

אביה של הילדה טען בחקירתו כי "לא קשרתי אותה והיא לא הוזנחה". עוד הוסיף האב כי "הלכתי עם חברים לים, וכשחזרתי ראיתי פתאום את המשטרה במקום". האם טענה כי בזמן שלא היו בבית הייתה פריצה לדירה, ואולי יש לכך קשר למצבה של הילדה.

כמה ימים לפני כן, איתרה המשטרה את הילדה, כשהיא קשורה לבדה במקלחת, בתנאי הזנחה קשים ובמצב בריאותי רע. הילדה פונתה לטיפול רפואי בבית החולים אסף הרופא כשהיא במצב קל.