ירי כדור הספוג בבן ה-9 בעיסאוויה: שני שוטרים נחקרו במח"ש

שני שוטרים מירושלים נחקרו בחשד לפציעתו של הילד מאליכ עיסא ממזרח העיר, כתוצאה מירי כדור ספוג במהלך פעילות מבצעית ביום שבת. השניים שוחררו לבתיהם בתנאים מגבילים

זמן צפייה: 04:00

המחלקה לחקירות שוטרים חקרה היום (חמישי) שני שוטרים מירושלים בחשד לירי כדור ספוג שביצע אחד מהם במהלך פעילות מבצעית בשכונת עיסאוויה ביום שבת האחרון. על פי החשד, הירי שבו היו מעורבים שני השוטרים, גרם  לפגיעה חמורה בפניו של מאליכ עיסא בן התשע.

חוקרי המחלקה הגיעו לזירת האירוע זמן קצר לאחר שהתקבל הדיווח על פציעת הילד והחלו בחקירת המקרה ובגביית עדויות. השוטרים שוחררו בתום החקירה בתנאים מגבילים ובימים הקרובים תימשך חקירת האירוע.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בלוף גיוס החרדים: "רשלנות חריפה"; ראש אכ"א יינזף פיקודית

חולדאי מאיים לתבוע את רגב: לא אמרתי שאאסור הנחת תפילין ברחוב

כוויות מכוונות בעור: אתגר הטיקטוק החדש והמסוכן ששוטף את הארץ

מאליכ עיסא, נפגע מירי קליע ספוג
מאליכ עיסא, נפגע מירי קליע ספוג | צילום: חדשות 13

עיסא מאושפז בבית החולים הדסה עין כרם לאחר שנפגע בעינו, כאמור, מקליע ספוג משטרתי והוא עלול לאבד את ראייתו. הקליע חדר אל עינו השמאלית, וכעת פועל הצוות הרפואי על מנת לנסות ולהציל אותה. תקרית פציעתו הסעירה השבוע את הרחוב הפלסטיני.

ביום שלישי, האשים וואיל, אביו של מאליכ, את השוטרים במעשה. "הוא בסך הכול ילד שחזר מבית הספר, ירד מהאוטובוס וקיבל כדור", אמר האב. "איך יכול להיות שהוא נפגע במרכז המצח בטעות? מיקום כזה קורה בטעות? בטעות יכול להיות ברגל. זה בכוונה".

וואיל הוסיף: "הבית שלי זה בית סוהר לילדים שלי. אם הם רוצים לשחק מחוץ לבית, זה רק איתי או עם אימא שלהם - משחקים עשר דקות ומייד נכנסים פנימה, ובכול זאת, לא הצלחתי למנוע את מה שקרה אתמול".