הפרקליטות לאביעד משה: דוחים את כל ההצעות שלך להסדר טיעון

אחרי שהואשם בניסיון לרצח אשתו שירה איסקוב, ויממה לאחר שאיסקוב עצמה יצאה נגד הסדרי הטיעון עבור גברים אלימים - בפרקליטות מחוז דרום החליטו שהמשפט יתנהל עד תומו • פרסום ראשון

אביעד משה

פרסום ראשון: פרקליטות מחוז דרום הודיעה הערב (שלישי) לעורכי דינו של אביעד משה, שהואשם בניסיון הרצח של אשתו שירה איסקוב, כי היא דוחה את כל ההצעות שלו להסדר טיעון. כך, המשפט יתנהל עד תומו - כאשר כבר בסוף החודש תגיע איסקוב להגיד נגד משה בבית המשפט.

בהודעה הרשמית נכתב כי הפרקליטות "דוחה מכל וכל את כל ההצעות להסדר טיעון שהועלו על ידי באי כוחו של משה. שירה עתידה להעיד בבית המשפט בדיון שקבוע בסוף החודש. מדובר בכתב אישום חמור והפרקליטות תעמוד על הרשעה וענישה ההולמות את נסיבות המקרה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

ליברמן הציג את הרשימה לכנסת: "לא נשב עם ש"ס ויהדות התורה"

תוצאות הניסוי קובעות: החיסון הרוסי ספוטניק נמצא יעיל ב-91.6%

יובל כרמי הוא הפסיכולוג מי-ם החשוד שביצע עבירות מין במטופלות

שירה איסקוב
שירה איסקוב | צילום: חדשות 13

אתמול, הגיעה איסקוב לוועדה לקידום מעמד האישה בכנסת וקראה לשינוי באופן שבו מתנהל המשא ומתן על הסדרי טיעון לגברים אלימים. לדבריה, לקורבן אין שום יכולת להביע דעה בנושא - "אם הפרקליטות והסנגור יסכימו על העונש - זה מספיק, והעסקה נחתמת. זה לא מתקבל על הדעת".

"הקורבן צריכה לחשוש לחייה בעוד איקס שנים כשהגבר האלים הזה ישתחרר? זה לא משנה לאף אחד", הסבירה איסקוב. "מבחינתם, העסקה אושרה על ידי שני הצדדים וממשיכים לתיק הבא. לאף אחד לא אכפת מהפחד שהקורבן צריכה לחיות איתו ועם המחשבות שלה על היום שאחרי השחרור".

שירה איסקוב
שירה איסקוב | צילום: חדשות 13

הכול התחיל בערב ראש השנה האחרון. בין השניים התגלה ריב, ואז - אל מול עיניו של בנם בן הארבעה חודשים, החל אביעד להכות את שירה באכזריות בראשה ופצע אותה קשה. עוד לפני שהכה אותה, היא כבר ניסתה לברוח - אולם ללא הצלחה.

"התקשרתי להורים שלי ואמרתי להם, 'אבא, זהו, סיימתי'", שחזרה בזמנו בפני החוקרים. "'אני באה לחג. משהו לא טוב עומד לקרות פה, אני לא רוצה לעשות איתו את החג'. ואז הוא הרביץ לי מיד. הוא הרים אותי והשליך אותי למסדרון, ואני אומרת לו, 'הנה, הוא התחיל להרביץ. הוא חזר לזה'. שנה שלמה הוא לא עשה את זה".