אמה של בת ה-13: "היא רוב הזמן במיטה ומקיאה, מאוד קשה לה"

בריאיון לחדשות 13 התייחסה אמה של הנערה שהותקפה מינית במלונית למצבה הנפשי והפיזי, ולתחושות המשפחה בנוגע לכתב האישום המקל שהוגש נגד ירין שרף: "זה נותן לגיטימציה לאנסים פוטנציאליים"

זמן צפייה: 04:17

אמה של בת ה-13 שהותקפה מינית במלונית קורונה על ידי ירין שרף בן ה-21, סיפרה הערב (שבת) בריאיון לחדשות 13 כי המשפחה הוכתה בהלם כשגילתה כי החשוד לא יואשם באונס אלא בבעילה אסורה בהסכמה, וכי בתה סובלת מאוד פיזית ונפשית מאז המקרה.

"אם הרמות יד ואלימות קשה וחוסר הסכמה נקרא קיום יחסי מין בהסכמה, אז איפה אנחנו נמצאים ב-2021?", שאלה האם. "זה נורא, זה נורא לילדה, זה נורא לי, זה נורא".

עוד כתבות בחדשות 13 >> 

ההחלטה לא להאשים את ירין שרף באונס תיבחן מחדש ע"י איסמן

התקיפה במלונית הקורונה: ירין שרף הואשם בבעילה אסורה בהסכמה

"יהיה פה אילת 2": הוארך מעצר החשוד באונס הקטינה במלונית

"את יודעת היא ילדה קטנה, היא בת 13, הכול גם ככה מאוד מעורבב לה", סיפרה האם על מצבה של בתה. "פיזית היא לא בתפקוד, היא רוב הזמן במיטה, היא מקיאה המון, היא ברגעים מסויימים מתנתקת, ברגעים מסויימים זה בא לה בפלאשבקים, מאוד מאוד קשה לה, מאוד מאוד קשה לה".

ירין שרף, החשוד באונס במלונית קורונה
ירין שרף, החשוד באונס במלונית קורונה | צילום: פייסבוק

"התחושות הן מאוד קשות", אמרה האם בהתייחס לכתב האישום. "היה לנו הלם גדול מאוד כששמענו, כבר שמענו את זה יום קודם בלילה. אנחנו כמובן לא נוותר ואנחנו נעתור לבג"ץ אם צריך להגיע לשם".

"זה נותן לגיטימציה לאנסים פוטנציאליים שאם אפשר להחטיף לילדה סטירה, לחנוק אותה ולבקש ממנה מין אוראלי זה ממש בסדר, זאת אומרת אז מקסימום הוא יקבל בעילה שלא בסכמה", אמרה.

בתוך כך, גורמים המעורים בחקירה אמרו לחדשות 13 כי ישנם קשיים בראיות ובעדותה של הנערה, מה שגרם לפרקליטות להגיש כתב אישום לא באשמת אונס אלא באשמת בעילה אסורה בהסכמה.

כזכור, אתמול מ"מ פרקליט המדינה, עו"ד עמית איסמן, הודיע כי ייבחן מחדש את תיק החקירה שעוסק בתקיפה המינית במלונית הקורונה. כאמור, ביום חמישי הוגש כתב האישום נגד ירין שרף באשמת בעילה בהסכמה ולא באשמת אונס, דבר שעורר סערה ציבורית. בהודעה מהפרקליטות נמסר כי איסמן ייכנס דיון דחוף בראשותו בתחילת השבוע עם הגורמים הרלוונטיים.