ההחלטה לא להאשים את ירין שרף באונס תיבחן מחדש ע"י איסמן

לאחר המחאה הציבורית על החלטת הפרקליטות להאשים את שרף בבעילה בהסכמה בלבד, מ"מ פרקליט המדינה הודיע כי יקיים בתחילת השבוע דיון בראשותו שבו יבדוק שוב את התיק

זמן צפייה: 03:37

מ"מ פרקליט המדינה, עו"ד עמית איסמן, הודיע היום (שישי) כי ייבחן מחדש את תיק החקירה שעוסק בתקיפה המינית במלונית הקורונה. כזכור, אתמול הוגש כתב אישום נגד ירין שרף באשמת בעילה בהסכמה ולא באשמת אונס, דבר שעורר סערה ציבורית. בהודעה מהפרקליטות נמסר כי איסמן ייכנס דיון דחוף בראשותו בתחילת השבוע עם הגורמים הרלוונטיים.

אתמול דווח בחדשות 13 כי עו"ד עמית חדד, שמייצג את משפחת הקטינה, פנה לפרקליטות בנוגע להחלטה לא להעמיד את שרף לדין על אונס. לטענתו, מכיוון שבכתב האישום מתואר ששרף סטר לה לאחר שסירבה לבצע אקט מיני, ניתן לטעון כי מדובר בניסיון למעשה סדום, דבר שיעביר את התיק לבית משפט מחוזי. עם זאת, בפרקליטות דחו את הטענה ואמרו כי מדובר בתקיפה ולא ניתן להוכיח עבירת אונס מכיוון שהנערה טענה כי היא בת 14.

כתבות נוספות בנושא >>

אמה של בת ה-13 התעמתה עם ירין שרף: "גמרת לה את החיים"

התקיפה במלונית הקורונה: ירין שרף הואשם בבעילה אסורה בהסכמה

הותר לפרסום: ירין שרף חשוד באונס בת ה-13 במלונית קורונה

ירין שרף, החשוד באונס במלונית קורונה
ירין שרף, החשוד באונס במלונית קורונה | צילום: פייסבוק

כתב האישום שהסתיים בבעילה בהסכמה - ולא באונס

כאמור, אתמול הגישה הפרקליטות כתב אישום לבית משפט השלום בתל אביב נגד ירין שרף בן ה-21, בגין בעילה אסורה בהסכמה של הנערה בת ה-13 במלונית קורונה של משרד הרווחה ביפו.

על פי כתב האישום, פגש שרף במלונית את הקטינה שהגיעה לשם לצרכי בידוד, מספר ימים קודם לכן. בין השניים לא הייתה היכרות מוקדמת. באותו היום פנה שרף לקטינה באינסטגרם והציע לה לשבת עמו ועם אחרים במרפסת. בהמשך השיחה הציעה הקטינה לנאשם לעלות לחדרה.

לאחר שהקטינה ראתה בפרופיל הנאשם בטיק טוק את גילו, כתבה לו: "אתה יותר מדי גדול". בתגובה, השיב לה הנאשם שהוא בן 20 ושאל אותה לגילה. הקטינה השיבה שהיא בת 14 וחזרה בה מהצעתה שיעלה לחדרה.

ירין שרף, החשוד באונס במלונית קורונה
ירין שרף, החשוד באונס במלונית קורונה | צילום: פייסבוק

בהמשך הערב פנה שרף לבת ה-13 עם הצעות חוזרות בעלות אופי מיני, ומשלא נעתרה לבקשותיו, איים עליה כי יעשה לה "פרשת אילת 2". בנוסף, סיפק הנאשם לה ולקטין נוסף וודקה, והציע לה לספק מריחואנה והיא הסכימה. הנאשם שב ופנה אל הקטינה במהלך הלילה, במספר הזדמנויות נוספות וביקש לעלות לחדרה אף שכתבה ש"ישחרר" אותה.

למחרת, בשעות הצהריים, ישבו הנאשם והקטינה בפינת הישיבה במרפסת. מדריך במלונית שהבחין בהם יחד, פנה אל הנאשם וביקש ממנו שלא יתקרב אליה והורה לו להפסיק באופן מיידי את השיח עמה, לאור פער הגילים המשמעותי ביניהם.

לאחר מכן עלה שרף לחדרה של בת ה-13, והשניים קיימו יחסי מין. בן ה-21 ביקש מהקטינה לבצע בו מין אוראלי, וכשסירבה סטר לה הנאשם בחוזקה. בתגובה, הקטינה התעמתה איתו באומרה שלא יעז לעשות כן בשנית, והנאשם התנצל על מעשיו. מספר שעות אחרי כן שלחה הקטינה לנאשם תמונה שלה באינסטגרם. בן ה-21 עלה לחדרה של הקטינה והשניים קיימו יחסי מין בשנית. בתום האקט דפק על דלת החדר מדריך, ועם כניסתו לחדר איתר את הנאשם מתחבא בשירותים.