"יהיה פה אילת 2": הוארך מעצר החשוד באונס הקטינה במלונית

בית המשפט האריך בחמישה ימים את מעצרו של ירין שרף, שחשוד כי אנס בת 13 פעמיים במלונית קורונה. לדברי נציג המשטרה, בן ה-21 הביע כוונה כבר לפני המעשה, ונתפס "על חם", לאחר הפעם השנייה

זמן צפייה: 02:33

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (חמישי) בחמישה ימים את מעצרו של ירין שרף, שחשוד באונס בת 13 במלונית קורונה של משרד הרווחה ביפו. שרף חשוד שאנס את הקטינה פעמיים תוך שימוש באלימות, ואף ניסה לשדל אותה לשתות אלכוהול ולצרוך איתו סמים. השופט אור ממון קבע בהחלטתו כי הוא מצפה לראות בדיון הבא התקדמות משמעותית בחקירה.

בדיון אמר נציג המשטרה כי שרף הביע כוונה לבצע את המעשה עוד לפני האירוע, כשאמר "יהיה פה אילת מספר 2". נוסף על כך, לדבריו, ישנן עדויות נוספות שמחזקות את גרסת המתלוננת. אחת מהן, היא עדותו של אחד המדריכים שהזהיר את שרף כי מדובר בקטינה. עוד אמר נציג המשטרה כי לאחר הפעם הראשונה שבה אנס את הקטינה לכאורה, בת ה-13 שוחחה על מה שהיה עם כמה אנשים, ושרף נתפס "על חם" אחרי הפעם השנייה.

פרקליטו של החשוד, עו"ד ניר דוד, אמר בדיון: "החקירה מתנהלת בצורה שרק מחפשים נגד החשוד ראיות וכל הספקות שהוא מעלה לא נבדקים די הצורך. כל הסיטואציה הנטענת שקרתה היא לא ברורה לרבות שאלת ההסכמה. אני לא רואה כאן שום אופק לתיק הזה ולכן אני מצפה מבית המשפט שישים לזה סוף.

מלונית הקורונה ביפו, שם נאנסה נערה בת 13
מלונית הקורונה ביפו, שם נאנסה נערה בת 13 | צילום: חדשות 13

מוקדם יותר השבוע אמרה אמה של בת ה-13 כי "החיים של הילדה שלי נמחקו לחלוטין. ילדה שעדיין לא בת 13, תמימה וטהורה, שנפגעה בידי חיית אדם שלא שולט בצרכים שלו. אני עם רגליים רועדות ולב שבור". בהמשך פנתה האם לשופט, וביקשה בכאב "להעניש את הנבזה הזה, ושייתן את הדין במלוא החומרה כי לילדה שלי נגמרו החיים".

לפי נציג המשטרה שנכח גם כן בדיון מוקדם יותר השבוע, המארג הראייתי כנגד החשוד, שאותו הגדיר ב"רמת המסוכנות הגבוהה ביותר" - התחזק. בנוסף, אמר הנציג כי יש בידי המשטרה ראיות המעידות שהקטינה לא הסכימה שהחשוד יבוא לחדרה - זאת בניגוד למה שטען בחקירתו הראשונית.

"במהלך החקירה השנייה, הוא נתן את הקוד של הטלפון שלו", סיפר נציג המשטרה. "מההתכתבויות עלה שהיא לא הייתה מעוניינת שיגיע לחדרה, אבל בכל זאת הוא הגיע. החשד בימים האחרונים התחזק בצורה משמעותית".