העימותים נמשכים: שוטרים נפצעו מידויי אבנים בי-ם ובבית שמש

שוטרים שהגיעו למאה שערים הותקפו על ידי עשרות מתפרעים. בבית שמש, הותקפו כוחות שאכפו את ההנחיות - שוטר הוכה בראשו, אחרים נפצעו מהשלכת חפצים • ליל המהומות: המשטרה עצרה 6 חשודים נוספים

זמן צפייה: 00:17

ההתפרעויות בחברה החרדית ממשיכות גם היום (שני), וכך גם העימותים עם המשטרה. שוטרים שהוזעקו לשכונת מאה שערים בירושלים, בשל דיווח על אירוע אלימות במשפחה, הותקפו על ידי עשרות בני אדם, שהשליכו לעברם אבנים וחצפים. שוטר נפצע בידו, נזק נגרם לניידת.

בד בבד, בבית שמש הותקף כוח שפעל לאכוף את הנחיות הסגר. על פי המשטרה, מאות התפרעו והשליכו אבנים וחפצים על השוטרים. שלושה נפצעו מהחפצים, ואחד נוסף נפגע לאחר שהוכה בראשו. שלושה חשודים נעצרו.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

אחרי המהומות: הכנסת דנה בהגדלת הקנסות וסגירת מוסדות חינוך

ראש שירותי בריאות הציבור: צריך לסגור את נתב"ג לחודש לפחות

אחרי שנים של הליכים משפטיים: מלכה לייפר הוסגרה לאוסטרליה

ניידת הותקפה באבנים במאה שערים
ניידת הותקפה באבנים במאה שערים | צילום: דוברות המשטרה

בד בבד, המשטרה עצרה שלושה צעירים ושלושה קטינים בחשד שלקחו חלק בליל המהומות בבני ברק, שבמהלכו הוצת אוטובוס. המשטרה תבחן אם להביאם בפני שופט לדיון בהארכת מעצרם. מוקדם יותר, כזכור, נעצרו ארבעה נוספים.

מוקדם יותר, נהג האוטובוס בן ה-41 שהותקף הלילה, סיפר לחדשות 13 על רגעי האימה שחווה: "זה היה סיוט, משהו לא מהעולם הזה. אני פגוע נפשית ופיזית, יצאתי משם בשן ועין". "נסעתי בקו שלי מאשדוד לבני ברק, בנסיעה הלוך היה בסדר", שחזר. "כשבאתי לחזור פתאום ראיתי את ההמון מגיע בזעם ומוציא עליי את הזעם. צעקתי להם: 'מה אתם רוצים ממני?'. כל החלונות של האוטובוס נופצו, וכולי הייתי רסיסים. התחילו לתקוף אותי בבעיטות ובוקסים, אלות וגז פלפל. לא האמנתי שהגעתי למצב כזה, רציתי להסתובב ולעוף מהאזור הזה ולא הספקתי".

עוד סיפר הנהג: "במשך חצי שעה התקשרתי למשטרה ודיברתי עם היומנאית, ואף אחד לא הגיע. מאתיים איש עשו בי לינץ' מטורף, המון של פורעים, משוגעים, בהמות. לא ידעתי איך יצאתי משם, אין לי מושג איך יצאתי מזה. אני לא אחזור לעבודה בקרוב".