העובדת שביקרה את ליברמן והושעתה: "שאלתי שאלה לגיטימית"

דניאלה חרמון, שהושעתה מעבודתה במפעל פניציה שבירוחם, לאחר שמתחה ביקורת על יו"ר ישראל ביתנו כשהגיע לביקור, אמרה בריאיון לחדשות 13: "אני לא צעירה, אין כאן הרבה אפשרויות עבודה"

זמן צפייה: 02:49

דניאלה חרמון מחכה כבר חמישה ימים לשימוע לפני פיטוריה ממפעל פיניציה שבירוחם. כפי שפורסם בחדשות 13, חרמון הושעתה מעבודתה בגלל שמתחה ביקורת על עיתוי ביקורו במפעל של יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן - רגע לפני הבחירות. כעת, היא מספרת לראשונה בריאיון לחדשות 13 על התקרית ועל החששות מאובדן הפרנסה: "אני נותנת את הדם שלי בעבודה. אני בת 53, אני לא ילדה צעירה. אנחנו גרים בדימונה, בפריפריה. אין כאן הרבה אפשרויות עבודה. אנחנו שומרים על המקום עבודה שלנו בעשר אצבעות".

"ליברמן עבר דרך המשרד שלי ושאלתי אותו 'למה אתם בעצם מגיעים רק בתקופה בחירות'", סיפרה חרמון. "לא עברו שעתיים והוזמנתי למשרד של המנכ"ל – וקיבלתי מכתב השעייה. ישבו שם המנכ"ל ומנהל המפעל, והם אמרו לי שעשיתי בושות, שפגעתי שמפעל". עוד באותו הרגע חרמון נשלחה הבייתה עם מכתבה בו כתוב: "בעקבות האירוע מהיום והתנהגותך הבלתי הולמת ושאינה תואמת למדיניות החברה, הנך מושעית מהעבודה".

לכתבות נוספות בנושא >>

עובדת במפעל בדרום מתחה ביקורת על ליברמן – והושעתה מעבודתה

ליברמן על הקלטות מכינת פרץ: "חבורה של משיחי שקר"

ליברמן: "אנחנו מתנהלים לא נכון – יש שחיקה בהרתעה הישראלית"

דניאלה חרמון
דניאלה חרמון | צילום: חדשות 13

"הם טענו שזה אורח של המפעל", הוסיפה חרמון וטענה כי "זה לא אורח – זה ביקור פוליטי לכ לדבר ועניין. יש לי זכות לגיטימית ודמוקרטית לפנות לנבחר ציבור. לא עשיתי שום דבר רע, אני באמת שאלתי שאלה לגיטימית. כי הם האמת באים רק בתקופת בחירות". חרמון ידועה כפעילה חברתית ופוליטית. לדבריה, במהלך המאבק שמנהל המפעל בגלל החרם החרדי שהוטל עליו, השתמשו בה המנהלים לא פעם: "הנהלת המפעל השתמשה בי במהלך כל השלוש שנים האלה. רק לפני שנתיים הבאתי את אלי כהן לסיור אצלנו".

חרמון היא לא היחידה במשפחתה שעומדת בעין הסערה בתקופת בחירות. אחותה התאומה אורנה פרץ, נקראה "המשעממת" על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו. חרמון, שזוכה לתמיכה של ההסתדרות והעומד בראשה ארנון בר-דוד ממתינה כעת לשימוע שצפוי להתקיים מחר - ובעיקר חוששת שתאבד את מקור הפרנסה שלה: "ליברמן לא היה צריך לפגוע בי, לא עשיתי לו שום דבר רע".

מהנהלת המפעל נמסר: "העובדת זומנה לבירור אך ורק על רקע התנהגותה הבוטה והלא הולמת כלפי אורח המפעל, ללא כל קשר לזהות פוליטית כזו או אחרת".